news-background
news-background

پیام دلگرم‌کننده «جانی دپ» برای سال ۲۰۲۱؛ یورش هواداران دپ به ویدیوی مصاحبه «امبر هرد» در یوتیوب

«جانی دپ» که سال دشواری را پشت سر گذاشته، پیامی دلگرم‌کننده در ابتدای سال ۲۰۲۱ به هوادارانش داد. ستاره‌ی «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) ابراز امیدواری کرد که «روزهای بهتری» در پیش است. این بازیگر ۵۷ ساله با ارسال تصویری از نمایشنامه «دوران زندگی تو» (The Time of Your Life) اثر «ویلیام سارویان» نوشت: «سال خوبی برای همه‌ی شما آرزو می‌کنم.»

دپ اضافه می‌کند: «هرچند که دنیا در سوگ روزهای بهتر نشسته، اما امیدوارم که همه‌ی شما بتوانید امشب لحظه‌ی برای لبخند زدن پیدا کنید و مهم‌تر از آن، بخندید و دیگران را تا جایی که ممکن است بخندانید. می‌دانم که ممکن است در این زمانه کار دشواری باشد، اما چیزی جز خوشبختی و سلامتی برای شما آرزو نمی‌کنم. باشد که کمال شما را در بر گیرد. با تقدیم همه عشق و ارادتم به شما، جانی دپ.»

دپ هفته‌ی گذشته نیز همزمان با کریسمس با ارسال تصویری از خود در کنار «شین مک‌گوان» نوشته بود: «امسال برای بسیاری از مردم بسیار سخت بوده. امسال برای بسیاری از افراد سال خیلی سختی بوده. به امید در پیش بودن دورانی بهتر.»

ستاره‌ی «ادوارد دست‌قیچی» (Edward Scissorhands) در حین پاندمی ماه‌های پرحاشیه‌ای را سپری کرد. او در پرونده‌ی شکایت از نشریه‌ی «سان» که او را «ضارب» همسر سابقش «امبر هرد» خوانده بود شکست خود و به فاصله‌ی کوتاهی پس از آن از چندگانه‌ی «جانوران شگفت‌انگیز» (Fantastic Beasts) برادران وارنر کنار گذاشته شد. او دستمزد ۱۶ میلیون دلاری‌اش برای این قسمت سوم این فیلم را دریافت کرد، اما «مدس میکلسن» به سرعت جانشین او شد.

هواداران دپ چندین کمپین مجازی در حمایت از او و علیه هرد به راه انداخته‌اند، اما هیچ‌یک از این جنبش‌ها تاکنون راه به جایی نبرده است. هرد اگرچه برای سخنرانی در مورد خشونت خانگی ده‌ها هزار دلار دریافت می‌کند، اما اخیراً ویدیوی او در یوتیوب با بمباران واکنش‌های منفی مخالفین او همراه شده است. در این ویدیو که ۱۴ دسامبر توسط «هالیوود اکسس» منتشر شده، هرد از دشواری‌های سال ۲۰۲۰ می‌گوید. تا پایان روز ۱ ژانویه ۲۰۲۱ ویدیوی این مصاحبه ۳۹۳ هزار «دیسلایک» دریافت کرده و بیش از ۲ میلیون مرتبه دیده شده است.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۱ دی ۱۳۹۹ ۱۹:۲۳

چون مرد هستی ، باور نمیکنن ❤️

نمایش اسپویل
۱۳ دی ۱۳۹۹ ۰۷:۴۵

محبوبیت خریدنی نیست :/

نمایش اسپویل