news-background
news-background

پوستر فصل دوم سریال «Westworld» منتشر شد

 

پوستر فصل دوم سریال تحسین شده HBO یعنی «وست ورلد» منتشر شد و آنگونه که در تصویر مشاهده می‌شود اوضاع انسان ها اصلاً خوب نیست. شبکه HBO با برنامه ریزی دقیق خود توانسته استارت سریالی را بزند که کمابیش می‌توان آن را جایگزینی برای اوقاتی که «Game of Thrones» پخش نمی شود دانست. طبق گفته سازندگان، در فصل دوم سریال شاهد ماجراهایی بیرون از دنیای موسوم به «پارک» خواهیم بود. پایگاه اینترنتی «Discover Westworld» در پستی جدید، پوستر تازه‌ای از سریال «Westworld» را منتشر کرده است که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید. اگر آنچه در تصویر مشاهده می‌شود حقیقت داشته باشد در فصل جدید سریال باید منتظر اتفاقات شوکه کننده بسیاری باشیم.

کلاهی که در پوستر می‌بینید شبیه به کلاهیست که مرد سیاه پوش با ایفای نقش «اد هریس» به سر می‌نهاد. سازندگان اعلام کرده‌اند که پیشینه داستانی این شخصیت در فصل دوم بیش از پیش مورد کنکاش و بررسی قرار می‌گیرد.

فصل دوم سریال در روز یکشنبه،22 آوریل 2018 مصادف با دوم اردیبهشت ماه 97 پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ فروردین ۱۳۹۷ ۲۲:۵۷

از یک ماه کمتر شد! جدای از تفاوت های غیر قابل مقایسه، واقعاً از نطر بنده نه تنها میتونه جایگزین GoT باشه، بلکه بسیا از اون پخته تر و قوی تره.

نمایش اسپویل
۴ فروردین ۱۳۹۷ ۰۹:۵۵

قطعا همینطوره

نمایش اسپویل
۳ فروردین ۱۳۹۷ ۲۱:۲۳

آقا این چه کاری بود آخه .. یهو ذوق کردم تو کانال تلگرامتون عکس Dr. Ford رو دیدم :)))

نمایش اسپویل
۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷

منم کلا این پستو با این امید باز کردم که بگه دکتر فورد هم هست تو این فصل(حالا چه گذشتش یا چه این که مغزش رو مثل مغز برنارد درست کرده باشن،یا کلی راه دیگه) کلا به عشق جناب آنتونی دانلود کردم فهمیدم چه شاهکاریه

نمایش اسپویل