news-background
news-background

پوسترهای جدید از شخصیت‌های سریال The Haunting of Bly Manor

سریال آنتولوژی ترسناک «تسخیرشدگی عمارت بلای» (دانلود سریال The Haunting of Bly Manor با لینک مستقیم) ادامه سریال ترسناک «تسخیر شدگی خانه هیل» (دانلود سریال The Haunting of Hill House با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۸ است. بسیاری از بازیگران «تسخیر شدگی خانه هیل» قرار است در این فصل نیز حضور یابند. سازنده این سریال «مایک فلنگن» با داستان‌های ترسناک جدیدی بازگشته است. به دلیل آنتولوژی بودن این سریال بازیگران قدیمی نقش‌های کاملاً جدیدی بازی خواهند کرد و تعدادی بازیگر جدید نیز به آن اضافه شده است. تا زمان پخش این سریال در ۹ اکتبر (۱۸ مهر) زمان زیادی نمانده و شبکه نتفلیکس تعدادی پوستر جدید ترسناک از مهم‌ترین شخصیت‌ها منتشر کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 

فصل یک سریال The Haunting of Bly Manor

 

از بازیگران اصلی فصل دوم سریال می‌توان به «هنری توماس»، «الیور جکسون-کوهن»، «کیت سیگل»، «ویکتوریا پدرتی» و «آملیا ایو» اشاره کرد. این سریال از کتاب «سخت‌تر شدن اوضاع» نوشته «هنری جیمز» اقتباس آزاد شده است. فیلم‌برداری «تسخیرشدگی عمارت بلای» از سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شد و در فوریه ۲۰۲۰ به پایان رسید. مایک فلنگن، «یولاندا رامکه»، «بن هاولینگ»، «سیاران فوی»، «لیام گوین» و «اکسل کارولین» کارگردانی قسمت‌های مختلف این فصل را بر عهده داشتند. پس از پایان سریال «تسخیر شدگی خانه هیل» فلنگن اعلام کرده بود که داستان خانواده «کرین» به پایان رسیده اما شبکه نتفلیکس تصمیم به ساخت فصل دوم سریال گرفت به همین دلیل داستان فصل دوم به شکلی طراحی شده که هیچ ارتباطی با فصل اول نداشته باشد.

 

بازیگران سریال The Haunting of Bly Manor

 

در فصل جدید «تسخیر شدگی خانه هیل» سازنده سریال مایک فلنگن و تهیه‌کننده «ترور میسی» با فصل جدید «تسخیرشدگی عمارت بلای» به تلویزیون می‌آیند با داستانی که در دهه ۱۹۸۰ انگلیس اتفاق می‌افتد. پس از مرگ ناگهانی او پر یا خدمتکار تهاتری خانواده، «هنری وینگریو» با بازی «هنری توماس» پرستان جوان آمریکایی با بازی «ویکتوریا پدرتی» را برای نگه‌داری از برادرزاده‌های یتیمش با بازی «آملی اسمیث» و «بنجامین ایوان آینزورث» استخدام می‌کنند. آن‌ها در امارت بلای به همراه آشپز «اوون» با بازی «راهول کوهلی»، باغبان «جیمی» با بازی «آملیا ایو» و خدمتکار خانه‌دار «خانم گروس» با بازی «تینا میلر» زندگی می‌کنند. اما اوضاع در امارت بلای مناسب نیست و رازهای تاریک از قرن‌ها عشق و غصه قرار است در این داستان گوتیک رمانتیک برملا شوند. در امارت بلای مردن به معنای رفتن نیست.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید