news-background
news-background

واکنش «پل مسکال» به نامزدی امی با Normal People و دریافت ایمیل از رقیبش «هیو جکمن»

«پل مسکال» ستاره‌ی سریال «انسان‌های معمولی» (دانلود سریال Normal People با لینک مستقیم) به گزارش‌هایی که او را «بریتانیایی» خوانده‌اند واکنش کوتاهی نشان داد. این بازیگر ۲۴ ساله ایرلندی، سه‌شنبه (۲۸ ژوئیه) برای بازی در «کانل والدرون» در سریال تحسین‌شده‌ی بی‌بی‌سی و هولو که از رمان «سلی رونی» به همین نام اقتباس شده، نامزد دریافت جایزه‌ی امی بهترین بازیگر مرد نقش اول در مینی‌سریال‌ها شد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

بسیاری از نشریات پس از نامزدی مسکال ایرلندی را در میان «بازیگران بریتانیایی» و در کنار «جودی کومر» ستاره‌ی «کشتن ایو» (دانلود سریال Killing Eve با لینک مستقیم) و «متیو مک‌فدین» ستاره‌ی «وراثت» (دانلود سریال Succession با لینک مستقیم) قرار دادند که سه‌شنبه نامزدی امی شده بودند. در این گزارش‌ها «اندرو اسکات» بازیگر «آینه‌ی سیاه» (دانلود سریال Black Mirror با لینک مستقیم) و «فایونا شا» بازیگر «کشتن ایو» نیز به اشتباه بریتانیایی خوانده شده‌اند.

مسکال در صفحه‌ی توئیتر خود در واکنش به این گزارش‌ها می‌نویسد: «من ایرلندی‌ام.» او اخیراً گفته بود که از نامزد نشدن «دیزی ادگار جونز» همبازی‌اش در «انسان‌های معمولی» کاملاً غافلگیر شده. او می‌گوید: «اگر من بودم در این شاخه تمام قد از او حمایت می‌کردم. نمی‌توانم کار فوق‌العاده‌ی او در سریال را توصیف کنم. می‌دانم که بازیگران زن توانمندی در این شاخه نامزد شده‌اند اما به نظر من بازی دیزی در سریال شگفت‌انگیز است.»

 مسکال می‌گوید از «هیو جکمن» رقیبش در بخش بهترین بازیگر مرد در مینی‌سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی ایمیل تبریک امی دریافت کرده است: «خیلی جالب بود زیرا از «هیو جکمن» که به همراه او در یک بخش نامزد شده‌ام ایمیل زیبایی برای من ارسال کرد و گفت: «تبریک می‌گویم، چه مراسم مجازی برگزار شود چه فیزیکی، بیا یک نوشیدنی با هم بخوریم.» او یکی از بزرگ‌ترین الگوهای من است و آثار او را به‌شدت تحسین می‌کنم. بنابراین باور آن لحظه برای من سخت بود.»

او در مورد پروژه‌های بعدی خود اطلاعاتی زیادی فاش نمی‌کند و می‌گوید: «مایلم کارم را در سینما آغاز کنم و اولین نقش سینمایی خود را به ثبت برسانم. اما اگر با نمایشنامه‌ یا سریال تلویزیونی خوبی برخورد کنم و احساس کنم که باید آن نقش را بازی کنم، یک راست در اولویت قرار می‌گیرند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید