news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۵/۸

 

نهمین قسمت از چندگانه اکشن «سریع و خشمگین» یونیورسال جمعه گذشته در پلتفرم‌های دیجیتال منتشر شد. این فیلم که یکی از پرفروش‌ترین افتتاحیه‌های بازار آمریکا را ثبت کرده، آخرین قسمت چندگانه نخواهد بود و طبق اعلام «وین دیزل» با دو قسمت پایانی دیگر ادامه پیدا می‌کند.

فیلم ماجراجویانه و خانوادگی «گردش در جنگل» نیز در طول تعطیلات آخر هفته از دیزنی+ منتشر شد و همزمان در سالن‌های سینمای سراسر دنیا روی پرده رفت. در این فیلم که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۶۳ درصد دریافت کرده، «دووین جانسون» و «امیلی بلانت» نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم‌های «بادیگارد همسر آدمکش» و «بیوه سیاه» این هفته در رده‌های سوم و چهارم جای گرفته‌اند در حالی که اکشن جدید «ضربت» با بازی «کیت بکینسیل» به رتبه پنجم رسیده است. «خشم انسان» با بازی «جیسون استاتهام» دیگر عنوان اکشن موجود در فهرست هفته است که رده ششم را به خود اختصاص داده است.

«خوک» با بازی «نیکلاس کیج» که با استقبال غیرمنتظره منتقدین همراه شد و «مکانی آرام ۲» که از پارامونت+ پخش شده نیز به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و هشتم جدول ایستاده‌اند. انیمیشن «لوکا» پیکسار و دیزنی این هفته نهمین رده را کسب کرده و «آسمان سرخ خونین» با بازی «دامینیک پرسل» که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۸۴ درصد دریافت کرده، در دهمین رتبه جدول را از آن خود کرده است.

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته:

۱. سریع و خشمگین ۹ (F9)

۲. گردش در جنگل (Jungle Cruise 2021)

۳. بادیگارد همسر آدمکش (The Hitman’s Wife’s Bodyguard 2021)

۴. بیوه سیاه (Black Widow 2021)

۵. ضربت (Jolt 2021)

۶. خشم انسان (Wrath of Man 2021)

۷. خوک (Pig 2021)

۸. مکانی آرام ۲ (A Quiet Place: Part II 2021)

۹. لوکا (Luca 2021)

۱۰. آسمان سرخ خونین (Blood Red Sky 2021)

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید