news-background
news-background

پربیننده‌ترین فیلم‌های هفته در ۳۰نما – ۱۴۰۰/۷/۱۶

فیلم «گای آزاد» برای سومین هفته پیاپی در رتبه اول پربیننده‌ترین عناوین هفته قرار گرفته است. این فیلم ماجراجویانه و فانتزی با بازی «رایان رینولدز» و «جودی کومر» به پنجمین فیلم هالیوودی در سال ۲۰۲۱ تبدیل شده است که به فروش بیش از ۳۰۰ میلیون دلاری در سراسر دنیا دست پیدا می‌کند.

فیلم «گناهکار» نت‌فلیکس با بازی «جیک جیلنهال» نیز مانند هفته گذشته جایگاه دوم را به خود اختصاص داده، اما پیش‌درآمد «خیل قدیسان نیوآرک» اچ‌بی‌او مکس به رتبه سوم رسیده است. فیلم‌های «کودا» و «شمارنده کارت» این هفته در رتبه‌های چهارم و پنجم جای گرفته‌اند در حالی که «گردش در جنگل» دیزنی با بازی «دووین جانسون» و «امیلی بلانت» به رده ششم آمده است.

فیلم انیمیشن «خانواده آدامز ۲» که از پلتفرم‌های دیجیتال پخش شده، این هفته رتبه هفتم را از آن خود کرد. این دنباله با صداپیشگی «فین وولفهد»، «کلوئی گریس مورتس» و «شارلیز ترون» که ۸ اکتبر در بریتانیا اکران شده، از «راتن تومیتوز» امتیاز ۲۴ درصد دریافت کرده و نشان داده که انتشارش از پلتفرم‌های دیجیتال بی‌علت نیست.

فیلم «پیر» به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» و «ونوم: بگذارید کارنیج بیاید» به کارگردانی «اندی سرکیس» و بازی «تام هاردی» و «وودی هارلسون» به ترتیب در رده‌های هشتم و نهم ایستاده‌اند. دنباله «ونوم» هنوز با کیفیت‌های برتر منتشر نشده و تنها چند نسخه ضبط شده از روی پرده از آن موجود است. «شوالیه سبز» دیگر فیلم فانتزی پربیننده‌ترین عناوین این هفته بوده است.

۱۰ فیلم پربیننده هفته در ۳۰نما:

 

۱. گای آزاد (Free Guy 2021)

۲. گناهکار (The Guilty 2021)

۳. خیل قدیسان نیوآرک (The Many Saints of Newark 2021)

۴. کودا (CODA 2021)

۵. شمارنده کارت (The Card Counter 2021)

۶. گردش در جنگل (Jungle Cruise 2021)

۷. خانواده آدامز ۲ (The Addams Family 2 2021)

۸. پیر (Old 2021)

۹. ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage 2021)

۱۰. شوالیه سبز (The Green Knight 2021)

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید