news-background
news-background

پخش فصل دوم The Witcher در سال ۲۰۲۱ تأیید شد؛ تصاویر پشت صحنه از «هنری کویل»

نت‌فلیکس جمعه گذشته تصاویر پشت صحنه‌ی جدیدی از سریال «ویچر» (The Witcher) همزمان با پایان رسمی فیلمبرداری را منتشر کرد. این شبکه تأیید کرد که این فصل جدید در سال ۲۰۲۱ پخش خواهد شد. ویدیوی جدید به فاصله‌ی کوتاهی پس از انتشار تصویری از «هنری کویل» در محل فیلمبرداری برای تأیید پایان پروژه به اشتراک گذاشته شد.

تصاویر پشت صحنه با نمایی از کویل آغاز می‌شود که از گروه سازندگان قدردانی می‌کند. «لورن اس. هیسریش» شورانر سریال در فصل اول و دوم نیز می‌گوید تولید فصل جدید ۱۵۸ روز به طول انجامیده و گاهی سه واحد فیلمبرداری جداگانه به صورت همزمان فعالیت می‌کرده‌اند. این فصل در ۱۵ لوکیشن مختلف با ۸۹ بازیگر و بیش از ۱۲۰۰ عضو گروه تولید به اتمام رسیده است.

در بخشی از این ویدیو کویل در حال توزیع ماسک بین عوامل دیده می‌شود. هیسریچ علاوه بر این توضیح می‌دهد که فصل دوم فراتر از کتاب اول «ویچر» تحت عنوان «خون الف‌ها» (Blood of Elves) می‌رود.

پایان فیلمبرداری فصل دوم «ویچر» ابتدا توسط «ژاکلین راتور» گریمور کویل به تأیید رسیده بود. اما نت‌فلیکس حالا به صورت رسمی ورود این فصل به مرحله‌ی پس از تولید را تأیید کرده است. این پروژه فوریه سال ۲۰۲۰ و درست پیش از ورود ویروس کرونا به بریتانیا و آمریکا آغاز شد. نت‌فلیکس به‌تازگی بازیگران پیش‌درآمد «ویچر» را نیز معرفی کرده است.

علاوه بر کویل در نقش «گرالت»، «آنیا شالترا» در نقش ینفر، «فرایا آلن» در نقش سیری، و «جویی بیتی» در نقش جسکی‌یر نیز بازمی‌گردند. بازیگران جدید فصل دوم نیز «کیم بودنیا» در نقش وسمیر، «اگنس بیورن» در نقش ورینا، «پل بالیون» در نقش لمبرت، «باسیل ایدنبنز» در نقش اسکل، «عایشا فابین راس» در نقش لیدیا، «کریستفر هیویو» در نقش نیولن و «مچا سیمسون» در نقش فرانچسکا خواهند بود.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۱۶

اگه توی 2021 برسه که عالیه ولی جدا بعید می دونم

نمایش اسپویل
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ۱۸:۲۱

حیف که تو رو جیمز باند جدید نکردن ، حییییف !!

نمایش اسپویل