news-background
news-background

«وینس وان» مذاکره برای قسمت دوم Wedding Crashers را تأیید کرد

پس از گذشت ۱۵ سال از اکران «مهمانان ناخوانده عروسی» (دانلود فیلم Wedding Crashers با لینک مستقیم) با بازی «وینس وان» و «اوون ویلسون»، به نظر می‌رسد که احتمال تولید دنباله بیش از همیشه افزایش پیدا کرده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

وان به‌تازگی در مصاحبه با «اینترتینمنت آنلاین» مذاکره برای بازی در قسمت دوم این کمدی را تأیید کرده و می‌گوید: «من و اوون و کارگردان فیلم «مهمانان ناخوانده» برای اولین بار به شکل جدی در مورد دنباله‌ی فیلم گفتگو کرده‌ایم. بنابراین یک ایده‌ی بسیار خوب مطرح شده و ما در اولین مراحل مذاکره در موردش هستیم.»

وان و ویلسون نقش دو واسط طلاق را بازی می‌کردند که در اوقات فراغت خود به مراسم ازدواج نفوذ می‌کردند تا هم مشروبی به رایگان بنوشند و هم با خانم‌هایی ملاقات کنند. این فیلم در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و علاوه بر این دو، «ریچل مک‌آدامز» و «آیلا فیشر» در آن نقش‌آفرینی کردند.

وان در مورد این فیلم، «آقا و خانم اسمیت» (Mr. and Mrs. Smith) و «زولندر» (Zoolander) می‌گوید: «ساختن چنین فیلم‌هایی لذت‌بخش بود. خنداندن آدم‌ها و کار کردن با کسانی که خنده‌دارند همیشه لذت‌بخش است.»

فیلم جدید وان «وحشتناک» (Freaky) اثری تلخ‌تر از آن عناوین کمدی است و او در مقابل «کارتین نیوتن» نقش یک قاتل را بازی می‌کند. نیوتن نقش یک دانش‌آموز دبیرستانی را بازی می‌کند که در بدن یک قاتل زنجیره‌ای میان‌سال با بازی وان به هوش می‌آید.

وان در مورد فیلم جدیدش می‌گوید:‌ «جذابیت فیلم داشتن کاترین بود که به نحوی هر شخصیتی را می‌ساخت. ایده‌های بسیار خوبی مطرح می‌کرد، ما جلساتی داشتیم که در آن‌‌ها باید خصوصیات جسمانی هر شخصیت را پیدا می‌کردیم تا انسجام لازم را داشته باشند. بسیار لذت بردیم از نقش بازی کردن در کنار یکدیگر.»

وان اضافه می‌کند: «درگیری و کارهای فیزیکی بسیاری نیز وجود داشت، اما آن هم به‌شدت مضحک بود. مثلاً، به یک صحنه متعهد می‌شدیم و بعد گاهی شروع می‌کردیم به بداهه‌پردازی و مسخره بازی، بنابراین فراز و نشیب بسیار داشت.»

فیلم «وحشتناک» ۱۳ نوامرب در سالن‌های سینمای آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید