news-background
news-background

[ویدیو] «جانی دپ» برای هواداران خردسال Pirates of the Caribbean نقش «جک اسپارو» را بازی کرد؛ «سیاست‌های هالیوود مثل مدارس ابتدایی است»

 

ویدیویی از «جانی دپ» در حال بازی در نقش «جک اسپارو» در جشنواره دوویل در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

 

«جانی دپ» اخیراً در جشنواره فیلم دوویل در فرانسه حاضر شده و این کشور را خانه خود خوانده بود. این هفته تصاویری ویدیویی از او در حال بازی در نقش «جک اسپارو» برای یکی از هواداران خردسال «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Caribbean) در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده و در حال پربیننده شدن است. دپ برای اکران فیلم «شهر دروغ‌ها» (City of Lies) به دوویل رفته بود و دقایقی را با هوادارانش گذراند.

در این ویدیو دپ با پسر جوانی برخورد می‌کند که لباس «کاپیتان جک اسپارو» را پوشیده در حالی که دست‌نوشته «جانی دوستت دارم» را نشان می‌دهد. دپ با کودک گفت‌وگو می‌کند و لحظاتی در قالب شخصیت «جک اسپارو» فرومی‌رود.

دپ با صدای «جک اسپارو» می‌گوید: «اصلاً می‌دانی چه شکلی شده‌ای؟ چون می‌دانم که شکل من شده‌ای، من فرق می‌کنم اما همین شکلی هستم. تو هم مثل من شده‌ای، هرچند از من پیرتری.»

روی فرش قرمز «شهر دروغ‌ها»، دپ در مصاحبه با «فرانس ۲۴» (به‌واسطه مووی‌وب) در مورد استقبال هواداران می‌گوید: «به هیچ وجه غافلگیر نشده‌ام از حمایت‌ها، و استقبال گرم، و محبت، و مهمان‌نوازی، و مردمی که از من قدردانی می‌کنند بابت چیزی که من باید به خاطرش از آن‌ها قدردانی کنم.»

دپ در «شهر دروغ‌ها» با کارگردانی «برد فورمن» نقش یک پلیس لس‌آنجلس بازنشسته را بازی می‌کند که به همراه یک ژورنالیست با بازی «فورست ویتاکر» بر روی قتل رپرها «توپاک شکور» و «بی‌.آی.جی» تحقیق می‌کنند.

دپ به «فرانس ۲۴» در مورد علت تأخیر در اکران «شهر دروغ‌ها» که قرار بود در سال ۲۰۱۸ اکران شود می‌گوید: «هالیوود، پاسخش این است. سیاست‌های هالیوود بسیار پیچیده است، و بر اساس تاکتیک‌های تنبیهی مدارس ابتدایی. فکر نمی‌کنم تصادفی بوده باشد که فیلم به نحوی توقیف شد و از مالکیت ما درآمد.»

فورمن اضافه می‌کند:‌ «مشکلاتی میان پخش‌کنندگان وجود داشت. مشکلاتی در مورد درک مسائل که دپ ذکر کرد. من بسیار مفتخرم که اینجا هستم و همیشه در کنار جانی خواهم بود تا این فیلم را با دنیا به اشتراک بگذارم.»

دپ در ادامه می‌گوید: «وقتی فیلم وضعیت نامشخصی پیدا کرده بود، آسیب واقعی را خانم والاس دید، «وولتا والاس»، مادر بیگی که زنی بسیار خردمند، دوست‌داشتنی و فلسفی است. این مادر مستحق دانستن پاسخ پرسش‌هایش است. و این فیلم حامل تمامی... همه مسائلی که به پاسخی برای او منتهی خواهد شد. این فیلم متعلق به اوست، و امیدوارم که یک قدم نزدیک‌تر شده باشیم به درک آنچه که او در همه این سال‌های دراز تجربه کرده است. بنابراین، نگه داشتن فیلم و پخش نکردنش به این دلیل و آن دلیل، برای خانم والاس ناراحت‌کننده است. من اعتقاد دارم که خانم والاس مستحق دانستن حقیقت است و برای مصیبتی که گرفتارش شده شایسته کمی عدالت و توجه.»

«امبر هرد» در سال ۲۰۱۶ با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» بی‌آنکه نامی از دپ ببرد خود را قربانی خشونت خانگی نامید. دادگاه رسیدگی به این اتهام که به گفته دپ منجر به از دست دادن نقشش در چندگانه «دزدان دریایی کارائیب» دیزنی شده، در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد.شکست دپ در پرونده شکایت از نشریه «سان» سبب اخراج او از «جانوران شگفت‌انگیز ۳» (Fantastic Beasts 3) شد هرچند برای بازی در یکی دو صحنه دستمزد هشت رقمی‌اش را به صورت کامل دریافت کرد. دپ اخیراً ادعا کرد که هالیوود او را تحریم کرده و فیلم جدیدش «میناماتا» را در آمریکا اکران نمی‌کند. هرد از سوی دیگر قرار است نقش «مرا» در چندگانه «آکوامن» (Aquaman) را علی‌رغم تلاش‌های هواداران دپ برای اخراج او تکرار کند.

«شهر دروغ‌ها» در پلتفرم‌های وی‌او‌دی و شبکه کابلی استارز عرضه شده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید