news-background
news-background

«وودی هارلسون» ویروس کرونا را با شبکه‌های 5G مرتبط می‌داند

بعضی از افراد معتقد به تئوری‌ توطئه شبکه‌های 5G را به پاندمی ویروس کرونا مرتبط می‌دانند. «وودی هارلسون» از جمله سلبریتی‌هایی است که این نظریه را گسترش داده‌ است. مقامات بریتانیا می‌گویند حمله به دکل‌های مخابراتی در لیورپول، بیرمنگام و بلفاست و به آتش کشیدن آن‌ها به تئوری توطئه مرتبط است. این افراد معتقدند امواج شبکه‌ی 5G موجب مرگ و میر شده و شیوع ویروس برای سرپوش گذاشتن بر آن آغاز شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«مایکل گوو» وزیر دفتر کابینه دولت بریتانیا این اقدامات را خطرناک خوانده و می‌گوید خطوط ارتباطی آسیب‌دیده برای خدمات اورژانسی در حین مبارزه با پاندمی حیاتی است. با این حال، تئوری‌های توطئه به سرعت به گوش افراد بسیار زیادی رسید و بعضی از سلبریتی‌ها آن را با میلیون‌ها هوادار خود به اشتراک می‌گذارند.

«وودی هارلسون» به تازگی گزارشی در مورد «تأثیرات منفی 5G» و نقش احتمالی آن در شیوع کروناویروس منتشر کرده و آن را با ۲ میلیون هوادارش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. او در مورد این گزارش که ادعا می‌کند امواج 5G شیوع ویروس را تشدید و آن را مرگبارتر می‌کند می‌نویسد: «صحتش را بررسی نکرده‌ام اما بسیار جالب است.» هارلسون ویدیویی از معترضین چینی در حال به آتش کشیدن دکل‌های مخابراتی را نیز به اشتراک گذاشته است.

«مایا» خواننده‌ی رپ نیز اخیراً با ارسال یک توئیت در مورد شبکه‌های 5G ابراز نگرانی کرده و می‌گوید حتی اگر این امواج موجب شکل‌گیری ویروس کووید-۱۹ نشده باشند، می‌توانند در فرایند التیام بدن خلل ایجاد کرده و سرعت آن را کاهش دهند. او هم یکی از تصاویر دکل‌های مشتعل را به اشتراک گذاشته و می‌نویسد: «مردم در انگلستان دکل‌ها را آتش می‌زنند. آن‌ها باید تا پایان این پاندمی شبکه را خاموش کنند!»

پروفسور «استیون پوییس» این تئوری‌ها را «نامعقول» و «کاملاً مزخرف» می‌داند. دکتر «مایکل هد» از دانشگاه ساوتهمپتون نیز می‌گوید این «حماقت»ها می‌تواند خطرناک باشند. او در مصاحبه با «اینگلند استاندارد» می‌گوید: «معتقدین به تئوری‌ توطئه کسانی‌اند که زمانی صفحات فیسبوک را می‌خوانده‌اند و آن‌ها برای سلامت جامعه خطرناک‌اند. سلبریتی‌هایی که شعله‌های این تئوری‌های توطئه را می‌افروزند باید خجالت بکشند.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۰ فروردین ۱۳۹۹ ۲۲:۵۲

جلب توجه کردن به هر قیمت در بین به اصطلاح " سلبرتی ها " خیلی مرسوم هست . اما بعضی هاشون فقط دنبال جنجال و خبرسازی هستن . وُدی هارلسون بازیگر خوبی یه و کسی فکر نکنم از بازی اش تو فیلم هایی مثل " قاتلین بالفطره " ، " یک اسکنر تاریک " ، " مردان بزرگراه " و بعضی نقش های نامتعارفی که داشته بدش بیاد . ترکیب جنون و بازی در کارهاش به نظرم مشهود هست . ولی خب این کارها دیگه لوس شده . تو یوتیوب باورهای عجیب و غریب افراد مشهور رو سرچ کنید که به چه چیزهایی باور دارن . بازیگرها بیشتر از بقیه عوامل فیلم سازی مستعد خل شدن هستن چون با نقش بازی کردن و حاشیه های نقش ها و استرس دائمی ، عاقل موندن واقعا کار سختی یه . من خودم هارلستون رو دوست دارم اما خل بازی هاش بهش میاد چون خودش رو جدی نمیگیره . همین عکس رو شما می تونید جدی بگیرید ؟!

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۵۷

این بازیگرها تو زندگی واقعی‌شون هم بازیگری میکنن ولی سرخود نه، فقط یه ابزاری هستن برای یه گروهی... تو غرب به خصوص امریکا یه تکنیکی وجود داره برای اینکه حواس مردم رو از چیزهای مهمتر پرت کنن یه چیزی رو همینجوری میندازن وسط مطبوعات مین استریم و سلبریتی‌ها هم شروع میکنن به پخش خبر یا همون حواس پرتی اگه دلتون تئوری‌ توطئه میخواد بهتون توصیه میکنم در مورد Event 201 تحقیق کنین

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۴:۲۲

رقابت شدیدی بین سلبریتی های ما و اونا برای نشون دادن میزان..خل بودن شکل گرفته

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۰۲:۴۴

از وودی هارلسون خیلی بعید نیست این حرف ها . توی فیلم هاش با واقعیت اش خیلی فرقی نداره . بعد از بازی تو " زامبی لند " مغزش دچار دمانس شده . البته از این خل و چل ها کم نیستن ولی واقعا به هارلسون می آمد . مرسی از این مسخره بازی جالبت که با بقیه فرق داشت . احتمالا تصمیم بعدی اش بازی در نقش یه سیاهپوست هست که برای مبارزه با تروریسم مجبور میشه سفیدپوست بشه اما متوجه میشه ذهنش در هر دو حالت یکی مونه ...

نمایش اسپویل
۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۱۱:۱۲

??????یارو رو با خاک یکسان کردی

نمایش اسپویل