news-background
news-background

واکنش کارگردان Deadpool به قرار نگرفتن قسمت سوم فیلم در فاز چهارم مارول

مارول پروژه‌های هیجان‌انگیز زیادی برای سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ معرفی کرد اما قسمت سوم «ددپول» در میان آن‌ها دیده نمی‌شود.

استودیوی مارول شنبه شب گذشته در نمایشگاه کامیک-کان از فیلم‌های فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» رونمایی کرد. این عناوین شامل پروژه‌هایی مانند «جاودانان» (The Eternals) و «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) و قسمت چهارم «ثور» و بازی «ماهرشالا علی» در ریبوت «بلید» (Blade) می‌شدند. اما آورده نشدن نام «ددپول» (Deadpool) در مراسم بعضی از هواداران را نگران کرد.

تاکنون دو قسمت از چندگانه‌ی «ددپول» با بازی «رایان رینولدز» توسط فاکس قرن بیستم عرضه شده اما پس از ادغام دو استودیوی فاکس و دیزنی، سرنوشت نامشخصی دارد. قسمت سوم «ددپول» در تقویم سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ جایی ندارد و «کوین فایگی» مدیر استودیو هم برخلاف «چهارشگفت‌انگیز» به این چندگانه اشاره‌ای نکرد. «دیوید لیچ» کارگردان «ددپول» در حال حاضر مشغول برگزاری تور مطبوعاتی «هابز و شا» (Hobbs & Shaw) است و در مصاحبه با «آپراکس» به برنامه‌های مارول واکنش نشان داده است.

لیچ می‌گوید: «می‌دانم که پس از اعلام برنامه‌های مارول مردم با خود گفته‌اند: «پس ددپول چه شد؟» من ناامید نیستم و فکر می‌کنم که با توجه به محبوبیت شخصیت و دنیای جذاب فیلم راهی برای بازگشت به چندگانه پیدا خواهند کرد. من فقط سعی می‌کنم صبور باشم و به همه توصیه می‌کنم نفس عمیقی بکشند تا ببینیم دنیای جدید مارول و دیزنی چگونه پیش خواهد رفت. امیدوارم که با من تماس بگیرند. اتفاق بسیار خوشایندی خواهد بود.»

لیچ ‌علی‌رغم ورود به چندگانه‌ی «سریع و خشن» به هواداران اطمینان داده است که خود را به تولید قسمت دیگری از «ددپول» متعهد می‌داند. او می‌گوید: «تردیدی ندارم که بسیاری از مردم بیش از من مشتاق دیدن قسمت جدید فیلم‌اند، اما پیدا کردنشان ساده نیست. دنیای فیلم را بسیار دوست دارم. از همکاری با رایان خیلی لذت می‌برم. عاشق شخصیت ددپول هستم. بنابراین امیدوارم که قسمت دیگری ساخته شود.»

«جاش برولین» که در «ددپول ۲» نقش «کیبل» را بازی کرد، اوایل ماه جولای اعلام کرد که با دیزنی و مارول تماس گرفته و جویای وضعیت چندگانه شده. او می‌گوید هنوز نمی‌داند چه اتفاقی برای این شخصیت خواهد افتاد.

فاز چهارم دنیای سینمایی مارول از ۱ می ۲۰۲۰ با «بیوه‌ی سیاه» آغاز می‌شود. در این فیلم علاوه بر «اسکارلت جوهانسون»، «دیوید هاربر»، «ریچل وایس» و «فلورنس پیو» نقش‌هایی برعهده دارند. پیش از این اعلام شده بود که «تسک‌مستر» شخصیت ضدقهرمان فیلم خواهد بود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۳ مرداد ۱۳۹۸ ۰۷:۲۸

شخصیتهای ایکس من و ددپول که اصلا هنوز وارده دنیای سینمایی مارول نشدن که بخوان تو فاز چهارم قرار بگیرن. هنوز حق ساخت فیلم براساس این شخصیتها در دست مارول نیست.

نمایش اسپویل