news-background
news-background

«تایکا وایتیتی» سکوت خود را در مورد تصاویر درز شده‌اش با «ریتا اورا» و «تسا تامپسون» شکست؛ «هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دادم»

 

کارگردان «ثور: عشق و تندر» می‌گوید: «فکر می‌کنم در دنیای اینترنت، همه چیز خیلی زود فراموش می‌شود.»

 

«تایکا وایتیتی» کارگردان فیلم «ثور: عشق و تندر» (Thor: Love and Thunder) برای اولین بار از تصاویر درز شده از او، دوست دخترش «ریتا اورا» و بازیگر فیلم «تسا تامپسون» واکنش نشان داده است.

این کارگردان و نویسنده برنده اسکار ماه می امسال در سیدنی استرالیا در حال تجربه لحظات صمیمانه مشترکی با اورا و تامپسون دیده شد. او به تازگی در مصاحبه با «سیدنی مورنینگ هرالد» به این پرسش پاسخ داده که آیا درز این لحظات خصوصی او را ناراحت کرده است یا نه: «راستش نه. فکر می‌کنم در دنیای اینترنت، همه‌چیز خیلی زود فراموش می‌شود.»

وایتیتی در آن مقطع در حال فیلمبرداری «ثور: عشق و تندر» برای مارول و دیزنی بود. تامپسون در این فیلم و قسمت قبلی چندگانه «ثور» (Thor: Ragnarok) نقش شخصیت «والکری» را بازی می‌کند. این فیلمساز نیوزلندی اضافه می‌کند: «آیا این موضوع اهمیت دارد؟ نه، راستش نه. هیچ کار اشتباهی انجام نمی‌دادم. مشکلی نیست.»

وایتیتی در همین مصاحبه می‌گوید انتظار دارد مرحله پس از تولید «عشق و تندر» تا ماه فوریه آینده ادامه داشته باشد و سپس به سراغ چند پروژه تلویزیونی برود: «نمی‌دانم «جنگ ستارگان» خواهد بود یا نه. امیدوارم که باشد اما چند پروژه کوچک دیگر وجود دارند که دستان چسبناکم را به آن‌ها زده‌ام بنابراین باید دید چه پیش خواهد آمد.»

«دیلی تلگراف» ماه گذشته گزارش داد که مدیران مارول کارگردان را برای درز این تصاویر سرزنش کرده‌اند. یکی از منابع نشریه می‌گوید آن رفتار به نمایش گذاشته شده در تصاویر «دقیقاً آن تصویری نیست که مارول برای یکی از بزرگ‌ترین چندگانه‌هایش» می‌خواهد عرضه کند. این منبع اضافه می‌کند که مدیران مارول درز این تصاویر را عبور از خط قرمز دانسته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۱ تیر ۱۴۰۰ ۱۹:۲۹

داداش یه تریسام که این حرفا رو نداره

نمایش اسپویل