news-background
news-background

واکنش «مارک رافلو» به اظهارات «بوریس جانسون» در مورد «هالک»

رافلو تمایل ندارد ابرقهرمان او در «دنیای سینمایی مارول» به برگزیت مرتبط شود.

«مارک رافلو» روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی به استفاده‌ی «بوریس جانسون» نخست وزیر بریتانیا از «هالک شگفت‌انگیز» معترض شد. جانسون با مقایسه‌ی «هالک» و برگزیت به نشریه‌ای بریتانیایی گفته بود: «هرچه هالک خشمگین‌تر شود، قدرتمندتر می‌گردد... هالک همیشه فرار می‌کند و مهم نیست چقدر محکم او را در بند کشیده‌اند. وضعیت مملکت در حال حاضر چنین است. ما ۳۱ اکتبر کار را به سرانجام می‌رسانیم.»

مقایسه‌ی جانسون رافلو را در توئیتر به واکنش واداشت. بازیگر نامزد اسکار شخصیت «هالک/بروس بنر» در «دنیای سینمایی مارول» و فیلم‌های «انتقام‌جویان» که اخیراً در فیلم پرفروش «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) ظاهر شده، به اظهارات جانسون تاخته و به او یادآور شده که هالک در حقیقت چگونه شخصیتی است.

رافلو می‌نویسد: «بوریس جانسون فراموش کرده که هالک تنها برای اهداف خیر می‌جنگد. خشم و قدرت می‌تواند مخرب نیز باشد. بهترین حالت برای هالک بودن در کنار یک گروه است، و وقتی تنها باشد فاجعه می‌آفریند. علاوه بر این... او همیشه «دکتر بنر» منطقی و دانشمند را دارد.»

رافلو اغلب از شهرت خود برای مقاصد سیاسی استفاده کرده است. او گذشته از مخالفتش در مورد برگزیت، به سیاست‌های «دونالد ترامپ» هم انتقاد می‌کند. رافلو در سال ۲۰۱۷ به دنبال مرگ «هدر هایر» در اغتشاشات شارلوتس‌ویل، به تجمع‌کنندگان معترض در مقابل برج ترامپ در نیویورک پیوسته و گفته بود: «[ترامپ] به این افراد اجازه‌ی چنین رفتارهایی را داده، او به فاشیزم مقبولیت بخشیده، او به سازمان نژادپرستی KKK مقبولیت بخشیده، او اجازه داده نازی‌ها صورت زشت خودشان را نشان دهند، و ما اینجا جمع شده‌ایم تا به او یادآور شویم این اعمال هزینه‌ای دارد. مردم آمریکا به خاطر جان خود را از دست داده‌اند.»

آینده‌ی رافلو در «دنیای سینمایی مارول» هنوز نامشخص است. هالک در پایان «انتقام‌جویان: آخر بازی» زنده ماند و این بدین معناست که رافلو در فیلم‌های بعدی مارول حضور خواهد داشت، اما استودیو هنوز این بازگشت را رسماً تأیید نکرده است. او پاییز امسال فیلم «آب تیره» (Dark Waters) به کارگردانی «تاد هینز» را روی پرده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۲۰

یجوری حرف میزنه انگار خالق کارکتر هالک این بوده و صاحب امتیاز این کارکتره و هر کسی بخواد درباره اش حرف بزنه باید از این بابا اجازه بگیره. میگه: "دلم نمی خواد کسی هالک رو با برگزیت مقایسه کنه".به تو چه ربطی داره؟ مرد گنده موهات داره سفید میشه چرا مثل بچه 3 ساله غرغر می کنی؟ این هالیوودی ها رسما در عقل رو بستند و کلیدش رو دور انداختند.

نمایش اسپویل