news-background
news-background

«نو کمبل» رسماً به فیلم Scream 5 پیوست

هواداران «جیغ» (دانلود فیلم Scream با لینک مستقیم) یک بار دیگر «نِو کمبل» را در قسمت پنجم فیلم در نقش «سیدنی پرسکات» خواهند دید. کمبل در صفحه‌ی اینستاگرامش تأیید کرد که به این چندگانه که قسمت پنجم آن پاییز امسال فیلمبرداری می‌شود بازخواهد گشت. کمبل ۴۶ ساله می‌نویسد: «سلام دوباره به سیدنی... من برگشتم.» او تاریخ پخش احتمالی فیلم را ۱۴ ژانویه سال ۲۰۲۲ ذکر کرد. پیش‌تر بازگشت «کورتنی کاکس» و «دیوید آرکت» در قسمت پنجم به تأیید رسیده بود. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

کاکس با به اشتراک گذاشتن تصویری از شخصیت شرور فیلم با ماسک سیاه و سفیدش نوشته بود: «مشتاقم دوباره این چهره را ببینم.» آرکت نیز با انتشار بیانیه‌ای بازگشت خود در قسمت پنجم را تأیید کرده و گفته بود: «بسیار خوشحالم که دوباره نقش دووی را بازی و با اعضای جدید و قدیمی خانواده «جیغ» دوباره ملاقات می‌کنم.»

کمبل پیش‌تر در مصاحبه با «راتن تومیتوز» گفته بود که با سازندگان «جیغ» مذاکره کرده است: «در حال مذاکره‌ایم. با من در این باره تماس گرفته‌اند.» او اضافه کرده بود: «همزمان شدنش با کووید کمی چالش‌برانگیز است. ما مذاکرات‌مان را حدود یک ماه و نیم پیش شروع کردیم، بنابراین کمی زمان می‌برد تا مشخص شود چه خواهیم کرد.»

کمبل می‌گوید «مت بتینلی-الپین» و «تایلر جیلت» کارگردانان فیلم با نامه‌ای تأثیرگذار در مورد «وس کریون» کارگردان قسمت‌های قبلی از او درخواست کرده‌اند دوباره در چندگانه بازی کند. این دو کارگردان فیلم «آماده یا نه» (دانلود فیلم Ready or Not با لینک مستقیم) را ساخته‌اند و تحسین منتقدین را برانگیخته‌اند. کریون کارگردان فیلم‌های به‌یادماندنی ژانر وحشت از جمله «کابوس در خیابان الم» (دانلود فیلم Nightmare on Elm Street با لینک مستقیم) در سال ۲۰۱۵ در سن ۷۶ سالگی درگذشت.

ساعاتی پیش گزارش شد که «میسون گودینگ»، «دیلن مینت» و «میکی مدیسون» هم به جمع بازیگران قسمت جدید «جیغ» پیوسته‌اند. مینت به تازگی در فصل سوم و پایانی «به ۱۳ دلیل» (13 Reasons Why) ظاهر شده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید