news-background
news-background

نویسنده Loki وعده مواجهه مخاطبین با یک شخصیت شرور غیرمنتظره را می‌دهد؛ آیا «پگی کارتر» در قسمت اول دیده شد؟

 

پخش تنها یک اپیزود از سریال «لوکی» (Loki) کافی بود تا هواداران «دنیای سینمایی مارول» در زمان سفر کنند. در قسمت‌های بعدی «تام هیدلستون» در نقش شخصیت صاحب عنوان با یک شخصیت شرور غیرمنتظره رویارو خواهد شد، اما جدا از آن، سریال «ریچارد ای. گرنت» را نیز به «دنیای سینمایی مارول» در نقش شخصیتی فاش نشده معرفی می‌کند.

«مایکل والدرون» سرپرست نویسندگان «لوکی» در مصاحبه با «توتال فیلم» می‌گوید اجازه فاش کردن هویت نقش گرنت را ندارد. او حتی تأیید نمی‌کند که این بازیگر در سریال نقش‌آفرینی کرده است.

والدرون می‌گوید: «بهتر است که از من نشنوید «ریچارد ای. گرنت» در چه نقشی بازی می‌کند. خوشحالیم که او را در سریال داریم – اگر در سریال بوده باشد، شنیده‌ام که ممکن است بازی کرده باشد. بنابراین فکر می‌کنم بهتر باشد که همه سریال را ببینند و خودشان متوجه شوند. مثل خود لوکی، ما واقعاً می‌خواهیم دیدن سریال را تجربه کنیم تا احساس غافلگیری کنیم و دائماً تغییر شکل دهیم.»

والدرون در مورد شخصیت شرور بزرگ سریال اضافه می‌کند: «ببینید، لوکی شخصیت خودشیفته نهایی است. از این تصور که «شاید نسخه بهتری از من آن بیرون وجود داشته باشد که از تی‌وی‌ای سوءاستفاده می‌کند، سازمانی که من نتوانستم بر آن غلبه کنم» هیچ‌کس بیش از او به خطر نیفتاده، بنابراین می‌توان گفت که او حرف‌هایی برای گفتن با این لوکی دیگر دارد.»

دیگر بازیگران سریال «اوون ویلسون» در نقش «موبیوس ام. موبیوس»، «گوگو امباتا-را»، «سوفیا دی مارتینو» و «وونمی موساکو» بوده‌اند. «کوین فایگی» اخیراً وعده داده است که «لوکی» و «موبیوس» یکی از «محبوب‌ترین زوج‌هایی خواهند بود که در مارول وجود داشته است.»

بینندگان قسمت اول در شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند که شخصیت «پگی کارتر» را دیده‌اند.

اگرچه هیدلستون در کانون توجه این مجموعه قرار دارد و با ربودن «تسرکت» توسط سازمان تی‌وی‌ای به دلیل ماندن در «خط زمانی مقدس» دستگیر شد. در اپیزودی که چهارشنبه گذشته از دیزنی+ پخش شد، «لوکی»، خدای شرارت در ساختمان این سازمان پرسه می‌زند و به دنبال راهی برای فرار است. مأمورین این سازمان مرموز از طریق درگاه‌هایی از مکانی به مکان دیگر می‌روند و در همین حین نظر می‌رسد که مأمور «پگی کارتر» با بازی «هیلی آت‌ول» در نزدیکی «لوکی» قرار دارد. این لحظه در دقیقه ۳۴:۱۰ روی می‌دهد.

هواداران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی یقین دارند که این زن «پگی کارتر» است، اما گروهی دیگر وجود دارند که این ادعا را «مزخرف» می‌دانند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید