news-background
news-background

نویسنده Loki‌ فیلم «جنگ ستارگان» با تهیه‌کنندگی «کوین فایگی» را می‌نویسد؛ فصل دوم Loki‌ تأیید شد

«مایکل والدرون» پس از نویسندگی برای دنباله‌ی «دکتر استرنج در عوالم موازی جنون» (Doctor Strange in the Multiverse of Madness) و نویسندگی و تهیه‌کنندگی سریال «لوکی» (Loki) دیزنی+، در پروژه‌ی بزرگ دیگری با استودیوهای دیزنی همکاری می‌کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

والدرون به فیلم بلندی در دنیای «جنگ ستارگان» (Star Wars) به تهیه‌کنندگی «کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول پیوسته است. این فیلم به دنبال قراردادی که والدرون با لوکاس‌فیلم و دیزنی امضاء کرد ساخته خواهد شد.

جدا از نویسندگی برای فیلم «جنگ ستارگان»، طبق این قرارداد والدرون برای فصل دوم سریال «لوکی» نیز بازخواهد گشت. این قرارداد نشان می‌دهد که دیزنی، مارول و لوکاس‌فیلم تا چه اندازه به والدرون اعتقاد دارند.

این اولین جزئیاتی است که از پروژه‌ی «جنگ ستارگان» فایگی منتشر شده است. لوکاس‌فیلم اخیراً اعلام کرده است که چندین عنوان سینمایی و تلویزیونی در دنیای «جنگ ستارگان» از جمله «اسکادران روگ» (Rogue Squadron) به کارگردانی «پتی جنکینز» به تولید می‌رساند.

شایعه‌ی تولید این پروژه اولین بار پس از موفقیت «انتقام‌جویان: آخر بازی» (Avengers: Endgame) و پیش از اکران «جنگ ستارگان: ظهور اسکای‌واکر» (Star Wars: The Rise of Skywalker) شنیده شده بود. «کیتلین کندی» مدیر لوکاس‌فیلم در پی آغاز یک دوران جدید در محصولات سینمایی و تلویزیونی «جنگ ستارگان» است و با توجه به شیفتگی فایگی به این دنیا و موفقیت او در خلق «دنیای سینمایی مارول»، به نظر می‌رسد که امید زیادی به این فیلمساز دارد.

تاریخ شروع فیلمبرداری «جنگ ستارگان» فایگی و والدرون مشخص نیست اما با اضافه شدن نویسنده انتظار می‌رود مراحل  توسعه با سرعت بیشتری پیش برود. والدرون نویسنده‌ای برنده‌ی امی است که در فصل اول «لوکی» سرپرست نویسندگان بود. او کارش را با نویسندگی در سریال انیمیشن «ریک و مورتی» (Rick and Morty) آغاز کرد و با نویسندگی و تهیه‌کنندگی فصل چهارم آن به جایزه‌ی امی رسید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید