news-background
news-background

نویسنده The 100: پیش‌درآمد این سریال جاهای خالی بسیاری را پر خواهد کرد

همان‌طور که سریال «۱۰۰» (دانلود سریال The 100 با لینک مستقیم) به پایان فصل هفتم و نهایی خود نزدیک می‌شود، سازنده و تهیه‌کننده اجرایی این سریال «جیسون روتنبرگ» در ویدیویی از پیش ضبط شده به همراه «ماری اوجروپولوس»، «لیندزی مورگان»، «ریچارد هارمون»، «تایسا تلس»، «شانون کوک»، «جی‌آر بورن» و «شلبی فلنری» در صفحه کامیک کان این سریال سای‌فای درباره تجربه‌های خود در حین ضبط این سریال صحبت کردند.

علاوه بر این روتنبرگ به پایلوت پیش‌درآمد این سریال که از شبکه CW پخش خواهد شد اشاره‌های ظریفی کرد: «ما فصل هفتم را با این هدف شروع کردیم که چیزی را نیمه‌کاره رها نکنیم. من آگاهم که سریال یکی از بزرگ‌ترین سوال‌هایش را بی‌پاسخ رها کرد اما پیش‌درآمد قرار است جاهای خالی زیادی را پر کند.»

برای مثال او اشاره کرد که بینندگان در پیش‌درآمد خواهند دید که چرا زمانی که در کلبه را در فصل چهارم باز کردند آن را خالی پیدا کردند: «پایان هر سریالی مانند پایان زندگی آن است و ما واقعاً دوست داشتیم با این فصل چیزی برای گفتن به طرفداران داشته باشیم. زمانی که طرفداران پایان سریال را ببینند مسلماً دید جدیدی به کل سریال پیدا می‌کنند. ما نمی‌گوییم که همه انسان‌ها بد هستند و هر کسی که وسایلشان را بردارد می‌کشند اما متأسفانه این طبیعت انسان‌ها است و ما درباره این مسئله نظر خودمان را اعلام کردیم.»

بازیگران نیز درباره تغییرات شخصیتشان از ابتدای سریال صحبت کردند. اوجروپولوس گفت که «آکتیویا» رویکردش را هر سال عوض می‌کند. در این فصل او یک قابلیت خانوادگی دارد که در فصل‌های گذشته نداشت. او این امکان را دارد که چیزهایی که از «بلمی» با بازی «باب مورلی» یاد گرفته روی «هوپ» با بازی «فلنری» اعمال کند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

در همین حال مورگان گفت که «ریون» شخصیت بسیار زرنگی است که همیشه شانس یادگیری را به دست نمی‌آورد. «هارمون» نیز درباره اینکه «مورفی» در رابطه‌ای ناخواسته است و لذتش از بازی کردن این نقش صحبت کرد. پس از اینکه اعضای حاضر درباره سیر شخصیت‌هایشان صحبت کردند به عنوان سورپرایز دیگر بازیگران و بعضی از کسانی که در فصل‌های گذشته حاضر بودند حضور مختصری پیدا کردند. از این حاضران می‌توان به «چوکو مودو»، «الیزا تیلور»، «باب مورلی»، «سارا تامپسون»، «الساندرو جولیانی»، «کریستوفر لارکین»، «چلسی ریست»، «الی گوره»، «مایکل بیچ»، «زاک مک‌گاون»، «نادیا هیلکر»، «اشعیا واشنگتن»، «آلیسیا دبنام-کری» و «پیج تورکو» اشاره کرد. بسیاری از این بازیگران صحبتشان را با جمله «به امید دیدار دوباره» پایان دادند که در این دوران شیوع بیماری و دوری مفهوم احساسی بسیاری دارد.

بدون شک همه طرفداران می‌دانند که سریال «۱۰۰» مشکلی با کشتن شخصیت‌هایش ندارد و زمانی که از بازیگران پرسیده شد آیا می‌ترسند شخصیتشان کشته شود همه یک صدا گفتند «بله». تلس گفت که هر دفعه که فیلم‌نامه جدید را دریافت می‌کرد می‌ترسید که شخصیتش کشته شود و هارمون گفت که فکر می‌کرد «مورفی» حتماً در فصل اول کشته می‌شود و در همان روز روتنبرگ به او گفت که شخصیتش به یکی از اعضای دائمی ارتقا پیداکرده است. این در حالی است که اوجروپولوس در حالی که «آکتیویا» را با یک ماشین هوندا سیویک مقایسه می‌کرد گفت که همیشه فکر می‌کرد شخصیتش قرار نیست بمیرد و همان‌طور ادامه می‌دهد.

در فصل آخر، شخصیت‌های «۱۰۰» با مشکلاتی از جمله مشکل زمان که تا به حال با آن‌ها رو به رو نشده بودند دست و پنجه نرم می‌کنند. آن‌ها در این فصل تا نهایت مرزهای فیزیکی و احساسی خود تحت فشار قرار می‌گیرند در حالی که با همه انتخاب‌هایی که از فصل اول کرده بودند رو به رو می‌شوند و پاسخ سوال‌های زیادی درباره خود و دیگران را پیدا می‌کنند. آن‌ها در این فصل مفهوم زندگی کردن و تفاوت آن با زنده ماندن را متوجه می‌شوند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید