news-background
news-background

نویسنده سریال پیش‌درآمد Dune برای شبکه HBO Max معرفی شد

نویسنده سریال پیش‌درآمد «تل‌ماسه: خواهری» (Dune: The Sisterhood) دو سال پس از معرفی پروژه انتخاب شد. «ورایتی» گزارش داده است که شبکه اچ‌بی‌او مکس «داین ادمو-جان» را به عنوان شورانر، نویسنده، و تهیه‌کننده اجرایی برگزیده است. «جان اسپیتس» پیش‌تر به عنوان سرپرست نویسندگان معرفی شده بود اما نوامبر سال ۲۰۱۹ برای تمرکز بر فیلم‌های «تل‌ماسه» از پروژه کناره‌گیری کرد. این سریال ژوئن سال ۲۰۱۹ از اچ‌بی‌او مکس سفارش ساخت گرفت.

«تل‌ماسه: خواهری» وقایع دنیای رمان علمی-تخیلی «فرانک هربرت» را از زاویه‌ی دید شخصیت‌های «بنی جسریت» روایت می‌شود، گروهی از زنان مرموز که توانایی‌های خارق‌العاده‌ای دارند.

ادمو-جان اخیراً به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در تولید سریال ترسناک «تسخیر عمارت بلای» (The Haunting of Bly Manor) نت‌فلیکس مشارکت کرده است. پیش از آن، او سابقه نویسندگی برای سریال‌های «امپراطوری» (Empire) شبکه فاکس، «اصیل‌ها» (The Originals) و «خاطرات خون‌آشام» (The Vampire Diaries) شبکه سی‌دابلیو و «واسطه» (Medium) شبکه ان‌بی‌سی را داشته است.

«دنی ویلنوو» کارگردان فیلم‌های «تل‌ماسه» همچنان قرار است قسمت اول این سریال را کارگردانی کند. ویلنوو سال ۲۰۱۹ گفته بود: «زنان «بنی جسریت» همیشه برای من جذابیت داشتند. تولید یک سریال براساس این گروه نه تنها در این دوران الهام‌بخش است بلکه برای روایت تلویزیونی نیز از پویایی لازم برخوردار است.»

فیلم «تل‌ماسه» یکی از چندین سریال‌هایی است که اچ‌بی‌او مکس در دست ساخت دارد. این شبکه فیلمبرداری سریال «پیس‌میکر» (Peacemaker) با بازی «جان سینا» و کارگردانی «جیمز گان» را به پایان رسانده و سریال دیگری در دنیای فیلم «بتمن» (The Batman) «مت ریوز» و «رابرت پتینسون» تولید خواهد کرد.

«تیموتی شلمی» در «تل‌ماسه» نقش «پل اتریدیز» را بازی می‌کند که خاندانش مالک سیاره کویری و خطرناک «آراکیس» است. این سیاره دارای ارزشمند‌ترین منبع دنیاست، دارویی به نام «چاشنی» که عمر انسان را دراز می‌کند و توانایی‌های فرا-بشری به او می‌دهد. خاندان اتریدیز با مالکیت این سیاره به دشمن امپراطوری «هارکونن» و بومیان سیاره تبدیل شده‌اند. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل «زندیا»، «اسکار آیزک»، «ربکا فرگوسن»، «جاش برولین»، «جیسون موموآ»، «شارلوت رمپلینگ»، «دیو باتیستا»، ‌و «خاویر باردم» خواهند بود.

اولین قسمت فیلم «تل‌ماسه» ۲۲ اکتبر امسال همزمان با اکران در سالن‌های سینما از شبکه اچ‌بی‌او مکس پخش خواهد شد. تریلر جدید این فیلم پنجشنبه گذشته منتشر شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید