news-background
news-background

«کریستفر نولان» آهنگ رپر آمریکایی برای Tenet را «آخرین تکه از پازل» فیلم نامید

«کریستفر نولان» تاکنون فیلم‌های بلاک‌باستری در مورد فضا، جادو، و حتی ابرقهرمانان ساخته اما بر خلاف دیگر فیلمسازان هم رده‌ی خود مانند «مایکل بی»، فیلم‌هایش مملو از ترانه‌های پاپ نیست و تقریباً سراسر آن را موسیقی متن آهنگسازانی چون «هانس زیمر» پوشانده. اما به نظر می‌رسد که نولان با «تنت» (دانلود فیلم Tenet 2020 با لینک مستقیم) تغییراتی در این زمینه به وجود آورده است. او استعدادی را یافته که به نظرش برای فیلم اکشن و جاسوسی «تنت» مناسب است. تماشای انلاین فیلم خارجی.

«تراویس اسکات» به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی GQ فاش کرده است که در خلق ترانه‌ای برای «تنت» مشارکت کرده است. اسکات رپری به‌شدت محبوب است که بیش از ۴۵ میلیون کپی از آلبوم‌های او در آمریکا به فروش رفته و چندین نامزدی امی را دریافت کرده. او حالا همکاری با نولان را هم به کارنامه‌ی خود اضافه خواهد کرد.

نولان در مصاحبه با این مجله جزییاتی از این آهنگ فاش نمی‌کند اما تأیید می‌کند که اسکات در خلق موسیقی برای فیلم جدیدش مشارکت کرده و حتی اثر او را «آخرین تکه از پازل «تنت»» نامیده است.

نولان می‌گوید: «صدای او آخرین تکه از پازلی است که تکمیل شدنش یک سال به طول انجامید. او بلافاصله، عمیقاً و با بصیرت، مکانیزم موسیقایی و روایی من و «لودویگ گورانسن» [آهنگساز فیلم] را درک کرد.»

اسکات نیز که اجازه‌ی فاش کردن جزئیات آهنگ را ندارد اضافه می‌کند: «حتی نمی‌توانم توضیحش دهم. به معنای واقعی کلمه باید آن را ببینید. به‌شدت آتشین است.»

تا اکران «تنت» در بازارهای جهانی کمتر از یک هفته باقی مانده و مخاطبین سرانجام به داستان فیلم پی می‌برند و می‌فهمند که نولان چه حقه‌ای در آستین دارد. این فیلم در آمریکا و چین با یک هفته تأخیر روی پرده می‌رود. فیلم «تلقین» (دانلود فیلم Inception با لینک مستقیم) به تازگی در بریتانیا و ایرلند دوباره اکران شده و ۲۷۳.۷ هزار دلار فروخته است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۵:۳۴

من اگه میدونستم چی داره این فیلمای نولان که ملت اینجوری براش جامه میدرن همیشه خیلی خوب میشد...البته جز اینکه به یسری توهم فیلمباز بودن داده!

نمایش اسپویل
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۱:۵۰

کی تا حالا مایکل بی هم رده با نولان شده ؟؟؟؟؟؟

نمایش اسپویل