news-background
news-background

بازیگران نقش‌های Scorpion و Sonia Blade در ریبوت Mortal Kombat انتخاب شدند

بازیگران نقش‌های «سونیا بلید»، «کانو»، «اسکورپین» و «شانگ سونگ» در ریبوت لایو اکشن «مورتال کامبت» (Mortal Kombat) رسماً معرفی شدند. «جسیکا مک‌نامی» از فیلم «مگ» و «جاش لاسن» به ترتیب‌ نقش‌های «سونیا بلید» و «کانو» را بازی می‌کنند، درحالی که «چین هال» در نقش «شانگ سونگ» و «هیرویوکی سانادا» در نقش «اسکورپین»‌ ظاهر می‌شوند. پیش از این اعلام شده بود که «جو تسلیم» در نقش «ساب-زیرو»، «تادانوبو آسانو» در نقش «ریدن»، «مکاد بروکس» در نقش «جکس»، «سیسی استرینگر» در نقش «میلینا» بازی خواهند کرد.

ریبوت «مورتال کامبت» در حال حاضر مراحل پیش‌تولید را پشت سر می‌گذارد و فیلمبرداری آن در جنوب استرالیا انجام می‌شود. اقتباس از بازی‌های ویدیویی همواره با حواشی مختلف همراه بوده و نویسندگان و کارگردانان متعدد به چنین پروژه‌هایی اضافه و سپس جدا می‌شوند. اما کارگردانی «مورتال کامبت» به «سایمون مک‌کوید» سپرده شده و «جیمز وان» کارگردان «آکوامن» به عنوان تهیه‌کننده مشارکت می‌کند. «گرگ روسو» نیز که از بازی‌های «رزیدنت ایول» و «سینتس رو» اقتباس خواهد کرد، نگارش فیلمنامه را برعهده دارد.

این ریبوت سومین فیلم لایو اکشن براساس «مورتال کامبت» خواهد بود. اولین فیلم اقتباس شده از این بازی ویدیویی در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و یکی از بهترین فیلم‌های ساخته شده براساس بازی‌های ویدیویی شناخته می‌شود. در سال ۱۹۹۷ نیز فیلم «مورتال کامبت: نابودی» روی پرده رفت اما موفقیتی کسب نکرد.

«اسکورپین» و «شانگ سونگ» از شخصیت‌های کلیدی چندگانه به شمار می‌روند، به ویژه شخصیت اول که یکی از معدود چهره‌هایی است که در تمامی قسمت‌های بازی حضور دارد. «چین هان» سابقه‌ی بازی در «شبح درون پوسته»، «روز استقلال»، «ارو» و «شوالیه‌ی تاریکی» را دارد و سانادا نقش‌هایی در «انتقام‌جویان: آخر بازی»، «وولورین» بازی کرده.

به نوشته‌ی هالیوود ریپورتر، مک‌نامی در حال انجام مذاکرات نهایی با لاینزگیت است اما قرار داد با لاسن به امضاء‌ رسیده، ضمن اینکه «لوئیس تن» بازیگر «به سوی بدلندز» (Into the Badlands) و «آدمکش‌های وو» (Wu Assassins) برای ایفای نقش دیگری در حال رایزنی است. نقش «جانی کیج» یا «کونگ لائو» نقش احتمالی تن خواهند بود.

روسو پیش‌تر در مورد اقتباس از «مورتال کامبت» گفته بود: «یکی از دشواری‌های اقتباس از این چندگانه تعدد شخصیت‌های آن است. فکر می‌کنم حدود ۷۰ شخصیت در بازی وجود داشته باشند و برای ما این امکان وجود ندارد که مانند «دنیای سینمایی مارول» فیلمسازی کنیم. نمی‌توانیم ابتدا فیلمی برای شخصیت سونیا بسازیم و سپس فیلم دیگری برای لیو کنگ. بنابراین چاره‌ای نداریم که از آغاز مثل فیلم «انتقام‌جویان» پیش برویم. این است که طبیعتاً تعداد بی‌شماری شخصیت‌های مختلف خواهید داشت. طرز برخورد ما به عنوان سازندگان فیلم این است که همیشه به قسمت اول فکر کنیم، سعی کنیم فیلمی بی‌نقص بسازیم و در حال حاضر به چیزهای دیگر فکر نکنیم.»

فیلم «مورتال کامبت» ۵ مارس سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود.    

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید