news-background
news-background

نت‎فلیکس تریلر رسمی فیلم The Black Mirror: Bandersnatch را منتشر کرد

نت‎فلیکس تریلر رسمی فیلم «Black Mirror: Bandersnatch»، جدیدترین فیلم از سریال «آینه سیاه» را منتشر کرد. این فیلم در روز جمعه، 28 دسامبر از سیستم استریم نت‎فلیکس منتشر شد.

در سال 1984، یک برنامه‌نویس جوان تصمیم می‎گیرد رمانی فانتزی را به یک بازی ویدئویی تبدیل کند، اما خیلی زود با چالش‎های ذهنی روبه‌رو می‎شود و واقعیت را زیر سؤال می‎برد.

برای مدت‌زمانی طولانی شایعاتی پیرامون فیلم «Black Mirror: Bandersnatch» منتشر شد، مبنی بر اینکه در این فیلم، مخاطب می‌تواند مسیر داستان را خودش انتخاب کند. شبکه نت‎فلیکس از داستان‎های تعاملی، پیش از این در انیمیشن‌های کودکانه‌ی خود استفاده کرده است، مثلاً «گربه چکمه‌پوش»، که در آن بیننده می‌تواند بین جنگیدن گربه با خدا یا درخت انتخاب کند.

وجود این داستان تعاملی در فیلم «Black Mirror: Bandersnatch»، اولین باری خواهد بود که نت‎فلیکس عملکرد «ادامه ماجرا را خودتان انتخاب کنید» را روی یک برنامه‌ی لایو اکشن پیاده خواهد کرد. این فیلم زیرمجموعه‌ای از سریال «Black Mirror» محسوب می‎شود و به‌عنوان بخشی از فصل پنجم این سریال در نظر گرفته نشده است.

ستاره فیلم «دانکرک»، «فیون وایتهد» به همراه «ویل پولتر» و «آسیم چادری» در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‎اند. «دیوید اسلید»، کارگردان قسمت پنجم از فصل چهارم سریال که «Metalhead» نام دارد، این فیلم را کارگردانی کرده است. دیگر افتخارات این کارگردان عبارت‌اند از کارگردانی فیلم «آب‌نبات سفت» (Hard Candy)، «سی روز شب» (30 Days of Night) و قسمت‌هایی از برنامه‌های تلویزیونی «برکینگ بد» و «هانیبال».

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۸ دی ۱۳۹۷ ۲۳:۰۹

من با اکانت نتفلیکس تماشا کردم و بارها ری استارت کردم تا نتیجه انتخاب های مختلف رو بررسی کنم. یه تعداد زیادی از انتخاب ها مثل این که صبحانه چی می خوری یا چه آهنگی گوش میدی عملا بی تاثیر هستن، ولی چندتا انتخاب خیلی مهم هم وجود داره که نه فقط روی پایان، که روی روند داستان بعد از دقایق ابتدایی هم به شدت موثره، بنابراین اگر بخواید تمامی اتفاقات محتمل رو ببینید، نسخه های زیادی رو باید تماشا کنید!

نمایش اسپویل
۸ دی ۱۳۹۷ ۲۰:۳۲

خبرشو دیرتر از خودش گذاشتین!!! فیلم کاملش الآن تو نت پخش شده، هم "نسخه اصلی با یک پایان" و هم "نسخه دارای چند پایان متفاوت"، منم نسخه اصلی با یک پایان رو دانلود کردم ^_^

نمایش اسپویل