news-background
news-background

نت‌فلیکس سریال Sex Education را برای فصل سوم تمدید کرد

نت‌فلیکس فصل سوم سریال «آموزش جنسی» (دانلود سریال Sex Education با لینک مستقیم) را می‌سازد. این شبکه اعلام کرد که این سریال کمدی درام بریتانیایی با بازی «جیلین اندرسون» در سال ۲۰۲۱ بازخواهد گشت. فصل دوم «آموزش جنسی» ژانویه‌ی گذشته روی ایر رفته بود. نت‌فلیکس با انتشار ویدیوی عجیبی از «الیستر پتری» که نقش «مایکل گراف» را بازی می‌کند تولید فصل سوم را به تأیید رساند.

نت‌فلیکس فاش کرده بود که فصل دوم سریال «آموزش جنسی» در یک ماه اول پس از انتشار ۴۰ میلیون بیننده داشته است. در فصل دوم، شخصیت «اوتیس میلبرن» باید نیازهای جنسی جدیدش را تحت کنترل درآورد و رابطه‌ی خود با «اولا» با بازی «پاتریشا الیسون»‌ را بهبود بخشد. از سوی دیگر او باید رابطه‌ی تیره و تار شده‌ی خود با «میو» با بازی «اما مکی» را اصلاح کند. «جیلین اندرسون»‌ در نقش مادر میلبرن بازی می‌کند.

«لوری نان» نویسنده‌ی «آموزش جنسی» و «بن تیلور»، «آلیس سی‌برایت» و «سوفی گودهارت» کارگردانان این مجموعه‌اند. «جیمی کمبل»، «لوری نان»، و «بن تیلور» نیز تهیه‌کنندگان اجرایی سریال تولید شده در استودیو «الون فیلم» هستند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۸ فروردین ۱۳۹۹ ۱۹:۵۳

اونجا که گفته با بازی جیلین اندرسون باز خواد گشت یعنی باترفید و اما مک کی و سایر بازیگران در فصل ۱‌و۲ دیگر در فصل ۳ نیستن ؟

نمایش اسپویل
۲۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۱:۴۱

خبر خوب هفته

نمایش اسپویل