news-background
news-background

نت‌فلیکس فیلم جنگی Operation Mincemeat «کالین فرث» را با قراردادی ۱۵ میلیون دلاری خریداری کرد

نت‌فلیکس فیلم «عملیات مینسمیت» (Operation Mincemeat) با بازی «کالین فرث» که داستانی در سال‌های جنگ جهانی دوم روایت می‌کند را خریداری کرد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این شبکه امتیاز پخش فیلم در آمریکای شمالی و آمریکای لاتین را با قراردادی ۱۵ میلیون دلاری در «بازار فیلم اروپا» (EFM) به دست آورده است. «جان مدن» کارگردان «شکسپیر عاشق» (Shakespeare In Love) کارگردان و فرث برنده‌ی اسکار به همراه «متیو مک‌فیدن» ستاره‌ی سریال «وراثت» (Succession)، «کلی مک‌دونالد»، «پنه‌لوپه ویلتون»، «جیسون آیزکس»، «جانی فلین»، «سایمون راسل بیل»، «هتی موراهان»، و «پل ریتر» بازیگران فیلم بوده‌اند.

فرث و کمپانی سی-سا ۱۰ سال قبل برای فیلم «سخنرانی پادشاه» (The King's Speech) همکاری کرده و چند جایزه‌ی اسکار را کسب کرده بودند. داستان فیلم «مأموریت مینسمیت» یا «مأموریت گوشت قیمه» در سال ۱۹۴۳ روی می‌دهد وقتی که متفقین مصصم شده بودند مناطق اروپایی اشغال‌شده توسط هیتلر را آزاد کنند. فیلم سرگذشت واقعی «یوان مونتاگو» با بازی فرث و «چارلز چاملی» با بازی مک‌فیدن را بازگو می‌کند که از طریق جسدی با لباس یک افسران بریتانیایی اطلاعات غطلی در مورد حمله به یونان منتشر کردند، در حالی که هدف واقعی آن‌ها سیسیل بود.

این فیلم در جشنواره‌ی کن سال ۲۰۱۹ به ای‌دی‌سی فروخته شده بود، اما طرفین به برای امضای قرارداد جدید به توافق رسیده‌اند. نت‌فلیکس این هفته فیلم «جاده یخی» (The Ice Road) با بازی «لیام نیسون» را نیز با قراردادی ۱۸ میلیون دلاری در برلین خریداری کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید