news-background
news-background

نت‌فلیکس سریال Messiah را پس از یک فصل کنسل کرد

نت‌فلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال «مسیح» (دانلود سریال Messiah با لینک مستقیم) را تولید نمی‌کند. «ویل تراول» پنجشنبه در صفحه‌ی اینستاگرامش کنسل شدن سریال را فاش کرد. او می‌نویسد: «روز غم‌انگیزی است امروز. به تازگی مطلع شد که نت‌فلیکس فصل دوم سریال «مسیح» را تولید نمی‌کند. می‌خواستم از تمامی هوادارن به خاطر حمایت‌شان قدردانی کنم.‌ کاش شرایط به گونه‌ی دیگری رقم می‌خورد.»

«مسیح» به نویسندگی «مایکل پترونی» و تهیه‌کنندگی «مارک بارنت» و «رما داونی» که سابقه‌ی تولید «انجیل» (The Bible) را داشتند، مرز میان ایمان، دین و سیاست را می‌کاوید. یک مأمور سازمان سی‌آی‌ای در مورد مردی که بسیاری او را «المسیح» می‌خوانند و توجه جهان را به خود معطوف کرده تحقیق می‌کند، و باید بفهمد او یک کلاه‌بردار است یا حقیقت را می‌گوید.

سریال «مسیح» که بازیگران بین‌المللی زیادی در آن ایفای نقش کردند و در کشورهای مختلفی فیلمبرداری شده، پروژه‌ای است که با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا پیشرفت آن با موانع بسیار مواجه است. از سوی دیگر، تریلر «مسیح» به خاطر استفاده از نام «المسیح» با اعتراضات گسترده مواجه شد و کمپین‌هایی علیه آن برای تغییر نام شخصیت شکل گرفت. تیراندازی به سمت مکان مقدس «حرم شریف» در یکی از صحنه‌های سریال نیز در خاورمیانه جنجال‌ آفرید.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دو روز پیش از انتشار سریال «کمیسیون سلطنتی فیلم» اردن از نت‌فلیکس درخواست کرد که این عنوان در این کشور مسلمان عرضه نشود. این درحالی بود که بخش‌هایی از سریال در اردن فیلمبرداری و فیلمنامه‌ی آن توسط کمیسیون مجوز گرفته بود. در آن زمان نت‌فلیکس با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: ««مسیح» یک کار خیالی است. براساس هیچ شخصیت، هویت و دینی نیست. تمامی سریال‌های نت‌فلیکس دارای رده‌بندی سنی و اطلاعاتی است که مشترکین را در جهت انتخاب محتوای مناسب راهنمایی می‌کند.»

«مهدی دهبی»، «میشل موناگن»، «جان اورتیز»، «ملیندا پیج همیلتون»، «جین آدامز» و «تومر سیسلی» از جمله بازیگران «مسیح» بودند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۲

از سی نما متشکرم

نمایش اسپویل
۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۲

دقیقا بیانگر این بود که دوست داشتن خدا و انسان خوب بودن نیازی به اسم ندارد . مشکلی امروز جامعه ما کشتار بخاطر اسم گذاری بر عبادت خدا .

نمایش اسپویل