news-background
news-background

نت‌فلیکس تولید فیلم بلند Last Kingdom را تأیید کرد

نت‌فلیکس تأیید کرد که پس از تولید فصل پنجم و پایانی سریال «آخرین پادشاهی» (Last Kingdom) یک فیلم بلند نیز می‌سازد. تولید این پروژه امروز یکشنبه در کامیک کان لندن توسط «الکساندر دریمون» به تأیید رسیده است.

فیلمبرداری این فیلم دو ساعته از اوایل سال ۲۰۲۲ در بوداپست و به فاصله کوتاهی پیش از پخش فصل ۱۰ قسمتی پنجم از نت‌فلیکس انجام خواهد شد. دریمون در این فیلم نقش «اوترد ببانبرگ» را در کنار برخی از بازیگران سریال در نقش‌های پیشین خود تکرار می‌کند.

«نایجل مرچنت» تهیه‌کننده سریال می‌گوید اگرچه فصل پنجم داستان را «به صورت کامل به پایان می‌رساند» اما «داستان‌های بیشتری وجود داشت که همیشه می‌خواستیم بازگو کنیم.»

دریمون اضافه می‌کند: «بازی در نقش اوترد در پنج فصل مزیت بزرگی بود. از هوادران سریال قدردانی می‌کنم آن‌ها به‌شدت به «آخرین پادشاهی» وفادارند و به لطف حمایتشان، گروه یک بار دیگر کنار هم جمع خواهند شد.»

«آخرین پادشاهی» ماجراجویی‌های «اوترد ببانبرگ» با بازی «الکساندر دریمون» را دنبال کند، جنگجویی که در قرن نهم و دهم انگلستان یک «ساکسون» زاده شده اما به عنوان یک «دین» رشد کرده. اوترد هم‌پیمان «شاه آلفرد وسکس» با بازی «دیوید داسن» می‌شود در حالی که پادشاه می‌کوشد تمامی قلمروهای پادشاهی انگلستان را علیه هجوم وایکینگ‌ها متحد کند. در فصل پنجم که از جلد نهم و دهم رمان‌ها اقتباس خواهد شد، اوترد متوجه می‌شود که سرنوشت او فراتر از ببنبرگ است و به آینده‌ی انگلستان گره خورده. او برای نائل شدن به تقدیرش باید با بزرگترین دشمنش مواجه شود و عظیم‌ترین قفدان را تاب آورد.

دیگر بازیگران فصل چهارم «امیلی کاکس»، «ایان هارت»، «الایزا باترورث»، «آرناس فداراویچیوس»، «مارک رولی»، «میلی بردی»، «تیموتی اینس»، «ایوا برتیستل»، «توبی رگبو»، «فین الیوت»، «روبی هارتلی» و «جیمز نورت‌کوت» و بسیاری دیگر بودند. «استیون بوچرد» خالق سریال «آخرین پادشاهی» است. نویسندگی فصل پنجم به «مارتا هیلیر» سپرده خواهد شد.

 

۳۰نما کامل‌ترین آرشیو دانلود فیلم و دانلود سریال خارجی بدون سانسور با زیرنویس فارسی  

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید