news-background
news-background

«میلا یوویچ»: همیشه مشتاق بازگشت به Resident Evil خواهم بود

آخرین قسمت از چندگانه‌ی سینمایی «رزیدنت ایول» در سال ۲۰۱۶ تحت عنوان «رزیدنت ایول: بخش پایانی» (Resident Evil: The Final Chapter) اکران شد و ماجرای شخصیت «آلیس» با بازی «میلا یوویچ» را به سرانجام رساند. اما این دوباره با ریبوت لایو-اکشن سینمایی و یک سریال انیمیشن بازخواهد گشت. یوویچ اخیراً در اقتباس سینمایی دیگری از یک بازی ویدیویی به نام «شکارچی هیولا» (Monster Hunter) ظاهر شده اما تأیید کرده است که اگر فرصتی دست دهد، مشتاق است به دنیای «رزیدنت ایول» بازگردد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

یوویچ می‌گوید: ««رزیدنت ایول» در سطوح مختلف بخش عظیمی از زندگی مرا تشکیل می‌دهد. یکی از طرفداران بازی بودم. همین موضوع باعث شد که بخواهم در این فیلم باشم. بنابراین، همیشه مشتاق بازگشت به دنیای «رزیدنت ایول» خواهم بود. فکر می‌کنم جایگاهی لذت‌آفرین و واقعیتی فوق‌العاده است. ببینید، من نیمی از دوران بازیگری‌ام را در این دنیا گذرانده‌ام. بسیار دوست دارم که دوباره در آن باشم. می‌دانم که هر کسی در آن بازی کند لذت خواهد برد، زیرا دنیای واقعاً لذت‌بخشی است.»

هرچند یوویچ برای بازگشت به «رزیدنت ایول» علاقه نشاند می‌دهد اما «پل دابلو.اس. اندرسون» که همسر واقعی اوست، به نظر با این دنیا وداع کرده باشد. او پیش‌تر به شوخی گفته بود: «وقتی «بخش پایانی» را ساختم همه می‌گفتند: «او دروغ می‌گوید. این بخش پایانی نیست.» فیلم را ساختیم و اسمش را «بخش پایانی» گذاشتیم، داستانی بازگو کردیم که همه‌چیز را به یک سرانجام رساند، و این چیزی بود که همیشه می‌خواستم. و کاری کردیم که بزرگ‌ترین و موفق‌ترین قسمت چندگانه باشد. به نظر من، زمان جدایی رسیده بود. کاری که گفتم بودم را انجام دادم و به‌شدت به آن افتخار می‌کردم. در چند سال اخیر وقتم را صرف «شکارچی هیولا» کردم زیرا این دنیای مورد علاقه‌ی بعدی من است که مایلم خودم را وقفش کنم.»

«شکارچی هیولا» با کارگردانی اندرسون در بازارهای جهانی اکران شده و در چین با دلیل صحنه‌ای که توهین‌آمیز دانسته شده از روی پرده پایین آمده است. این فیلم از امروز ۱۸ دسامبر در آمریکا اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید