news-background
news-background

«مل گیبسون» اتهامات «وینونا رایدر» در مورد یهود-ستیزی را رد کرد

«مل گیبسون» به ادعاهای جنجالی «وینونا رایدر» در مورد اینکه بازیگر نامزد اسکار اظهارات یهود-ستیزانه و ضدهمجنس‌گرایانه به زبان آورده واکنش نشان داد و گفت ستاره‌ی سریال «چیزهای عجیب» (دانلود سریال Stranger Things با لینک مستقیم) در مورد مکالمات‌شان دروغ می‌گوید. نماینده‌ی گیبسون با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «۱۰۰ درصد کذب است. او بیش از یک دهه قبل در این باره دروغ گفت، وقتی که با مطبوعات مصاحبه می‌کرد، و حالا دوباره دورغ می‌گوید.»

رایدر در مصاحبه‌ی اخیرش با «ساندی تایمز» و در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه با مجله‌ی GQ گیبسون را متهم کرد که اظهارات یهود-ستیزانه و ضد-همجنسگرایانه به زبان آورده است.

نماینده‌ی گیبسون در مورد عذرخواهی گیبسون پس از آن اظهارات می‌گوید: «او در مورد اینکه گیبسون سعی کرده عذرخواهی کند نیز دروغ می‌گوید. گیبسون چندین سال قبل برای اینکه با او به سبب دروغ‌هایش رودررو شود نزد او رفت اما رایدر حاضر نشد در این باره صحبت کند.»

گیبسون در سال ۲۰۰۶ به علت رانندگی در حالت مستی بازداشت شد و به مأمور پلیس گفته بود: «یهودی‌ها مسئول تمامی جنگ‌های دنیا هستند.» در سال ۲۰۱۰ نیز صدای ضبط شده‌ی او در حین مجادله با نامزد سابقش  «اکسانا گریگوریوا» و استفاده‌اش از عبارت‌های نژادستیزانه منتشر شده بود. علی‌رغم تمامی این حواشی، گیبسون در سال ۲۰۱۶ با «ستیغ هکسا» (دانلود فیلم Hacksaw Ridge با لینک مستقیم) نامزد اسکار بهترین کارگردانی شد. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

رایدر سه‌شنبه شب جزئیات بیشتری از برخوردش با گیبسون را فاش کرد. او به ورایتی می‌گوید: «من به رستگاری و بخشش اعتقاد دارم و امیدوارم که آقای گیبسون راهی درستی برای مواجهه با خصوصیات شیطانی‌اش پیدا کرده باشد. در حدود سال ۱۹۹۶، من و دوستم «کوین آکوین» مخاطب این حرف‌های نفرت‌بار قرار گرفتیم. برای من خاطره‌ای است دردناک و روشن. تنها با پذیرش مسئولیت رفتارهای‌مان در زندگی می‌توانیم حقیقتاً به یکدیگر احترام بگذاریم، و من امیدوارم که در این راه موفق باشد.» آکوین یک طراح گریم آمریکایی و همجنس‌گرا بود که در سال ۲۰۰۲ از دنیا رفت. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

رایدر در مصاحبه‌اش با تایمز گفته بود: «ما به همراه یکی از دوستانم در یک مهمانی شلوغ بودیم، و مل گیبسون داشت سیگار می‌کشید، و وقتی همگی گرم صحبت بودیم خطاب به دوستم که همجنس‌گرا است گفت: «وای صبر کن ببینم، ایدز نمی‌گیرم؟» بعد وقتی بحث به یهودی‌ها کشید گفت: «شما که از کوره‌[های هولوکاست]‌ فرار نکرده‌اید؟»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۴۳

عکس بالا: مل گیبسون در حال واکنش نشان دادن: اونی که به ما نر*ده بود/ وینونا رایدر دریده بود

نمایش اسپویل
۲۲ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹

شیطان خود وینونا رایدره (با عرض پوزش از جناب شیطان) احتمالا مل گیبسون عزیز هم قراره بره تو صف تحریمی ها دیگه کار به جایی کشیده که ما هم داریم باور می کنیم: «یهودی‌ها مسئول تمامی جنگ‌های دنیا هستند.»

نمایش اسپویل
۵ تیر ۱۳۹۹ ۰۰:۰۳

صهیونیسم‌ستیزی (که با یهودستیزی کاملاً متفاوته) کار کاملاً درستیه. همجنسگراستیزی (که با بیمار جنسی‌ستیزی کاملاً متفاوته) هم کار کاملاً درستیه پس اگر هم چنین حرف‌هایی زده دمش گرم. در هر دو مورد درست گفته جالبه دم از آزادی بیان می‌زنن ولی به کسایی که مخالف این دو موضوع هستن گیر میدن!!

نمایش اسپویل
۵ تیر ۱۳۹۹ ۱۳:۱۸

درود بر شما... بشدت موافقم

نمایش اسپویل
۴ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۳۴

مل گیبسون شیطانی گم شو برو خونه :)

نمایش اسپویل