news-background
news-background

«مایکل مان» و  «هیو جکمن» همچنان به دنبال تولید فیلم Ferrari

«مایکل مان» از دو دهه پیش به دنبال تولید فیلم «فراری» (Ferrari) با همکاری «هیو جکمن» است و به نظر می‌رسد که آن‌ها سرانجام از بهار آینده موفق به فیلمبرداری این پروژه شوند. هرچند این عنوان ممکن است برای برخی غافل‌گیرکننده باشد چرا که همین سال گذشته بود که «جیمز منگولد» فیلم «فورد در برابر فراری» (دانلود فیلم Ford v. Ferrari با لینک مستقیم) که «انزو فراری» در آن نقش مهمی ایفا کرد را روی پرده برد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به تازگی گزارش شده است که مان فیلمنامه‌ی «تروی کندی مارتین» فقید را بازنویسی کرده و در بازار مجازی کن به فروش می‌رساند. مان که چهار نامزدی اسکار را در کارنامه دارد این پروژه را هفته‌ی آینده به خریداران عرضه می‌کند. دانلود فیلم با لینک مستقیم.

«هیو جکمن» قرار است نقش «انزو فراری» بنیان‌گذار فراری را بازی کند. این فیلم درام داستانی در تابستان سال ۱۹۵۷ روایت می‌کند، وقتی که فراری دوران سختی را سپری می‌کرد. کمپانی او ورشکسته شده بود، ازدواجش پس از مرگ پسرش به خطر افتاده بود و پسر دیگرش سعی داشت جایگاهش را در دنیا بیابد.

فیلم «فراری» اثری شبیه به «پدر خوانده» (دانلود فیلم The Godfather با لینک مستقیم) توصیف شده که بزرگ‌ترین صحنه‌ی آن یک مسابقه‌ی ۱۰۰۰ مایلی در ایتالیا است و مان خودروهای مسابقات آن دوران را بازسازی خواهد کرد.

مان می‌گوید: «قدرت واقعی این رویداد این است که از نظر عاطفی زندگی این افراد را در شرایطی سخت و پیچیده تغییر داد. علاوه بر این، زیبایی مرگبار و قدرت آتشین رقابت وجود دارد. فیلم در ذات خود یک درام فوق‌العاده است و به همین سبب «فراری» مرا رها نکرد.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید