news-background
news-background

«مایکل بین» ستاره Alien به فصل دوم The Mandalorian پیوست

«مایکل بین» در فصل دوم سریال «مندلوری» (دانلود سریال The Mandalorian با لینک مستقیم) در نقش جایزه‌بگیر رقیب «ماندو» در گذشته بازی می‌کند. در حال حاضر اطلاعات ناچیزی از شخصیت او منتشر شده اما «اسلش‌فیلم» اضافه شدن بین به فصل دوم را تأیید کرده است.

بین در دنباله‌ی فیلم علمی تخیلی «بیگانه» (دانلود فیلم Aliens با لینک مستقیم) به کارگردانی «جیمز کامرون» نقش «هیکس» و در فیلم «ترمیناتور» (The Terminator) همین فیلمساز نقش «کایل ریز» را بازی کرد. او در فیلم «ورطه» (Abyss) کامرون هم نقش «هیرام کافی» را بازی کرد و در وسترن «توم‌استون» (Tombstone) نقش «جانی رینگو» را. با توجه به این سابقه، نقش جدید او چه منفی باشد چه مثبت برای هواداران خوشایند خواهد بود.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

هفته‌ی گذشته گزارش شد که «رزاریو داسن» نیز نقش شخصیت محبوب «آسوکا تانو» را بازی می‌کند که پیش‌تر در سریال انیمیشن «جنگ‌های کلون» (The Clone Wars) به تصویر کشیده شده بود. علاوه بر این، پادکست «جنگ ستارگان» (Black Series Rebels) گزارش داده است که «جیمز منگولد» کارگردان «فورد در برابر فراری» (Ford v Ferrari) و «رابرت رودریگز» کارگردان «آلیتا: فرشته‌ی جنگ» (Alita: Battle Angel) اپیزودهای فصل دوم را کارگردانی می کنند. منگولد به‌سرعت در صفحه‌ی توئیتر خود این ادعا را تکذیب کرد اما «اچ‌ان اینترتینمنت‌» تأیید کرده است که رودریگز به فصل دوم پیوسته است. پیش‌تر اعلام شده بود که «برایس دالاس هاوارد» بعضی از اپیزودهای فصل جدید را کارگردانی خواهد کرد.

فیلمبرداری فصل دوم «مندلوری» اوایل ماه مارس به پایان رسید و با توجه به صفحه‌ی اینستاگرام فیلمبردار سریال به نظر می‌رسد که «دیو فیلونی» قسمت پایانی فصل را کارگردانی کرده است.

انتظار می‌رود فصل دوم «مندلوری» اکتبر آینده پخش شود. علاوه بر این سریال، «یوان مک‌گرگور» قرار است در سریال دیگری نقش «ابی-وان کنوبی» را تکرار کند و پیش‌درآمد دیگری برای «روگ وان» (Rogue One) با بازی «دیه‌گو لونا» به شبکه‌ی دیزنی+ بیاید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید