news-background
news-background

مارول تأیید کرد فصل اول WandaVision دارای ۹ اپیزود است؛ انتشار تیزر جدید

استودیوی مارول رسماً فاش کرد که فصل اول سریال «وانداویژن» (WandaVision) در قالب ۹ اپیزود ساخته شده است. پیش‌تر در گزارش‌های غیررسمی آمده بود که این سریال در شش اپیزود به تولید رسیده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

به این ترتیب پخش فصل اول «وانداویژن» از ۱۵ ژانویه تا زمان پخش «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and The Winter Soldier) در ۱۹ مارس ادامه پیدا می‌کند و طولانی‌تر از اسپین‌آف «مندلوری» (The Mandalorian) خواهد شد که در دو فصل هشت اپیزودی پخش شده است.

«وانداویژن» ترکیبی از سریال‌های کلاسیک سیت‌کام و «دنیای سینمایی مارول» خواهد بود. کارگردانی سریال به «مت شکمن» و نویسندگی آن «جک شیفر» سپرده شده، و «الیزابت اولسن» و «پل بتنی» نقش‌های «واندا ماکسیموف» و «ویژن» را بازی می‌کنند. «کریستف بک» آهنگساز سریال و «کریستن اندرسون لوپز» و «رابرت لوپز» نویسندگان بعضی از ساوندترک‌ها بوده‌اند. تیزر تلویزیونی جدید «وانداویژن» دوشنبه ۴ ژانویه منتشر شد و از آثار «رابرت لوپز» و «کریستن اندرسون لوپز» رونمایی کرد.

«رابرت لوپز» در مورد آهنگسازی برای سریال می‌گوید: ««وانداویژن» یک پروژه‌ی جذاب، غریب و بی‌همتا است. وقتی «مت شکمن» کارگردان سریال که یکی از دوستان قدیمی من در دوران کالج است این پیشنهاد را مطرح کرد، ما نیازی به فکر کردن در موردش نداشتیم. عاشق احساس درخشان سیت‌کام‌های آمریکایی و ترکیب آن با حس عمیقی که داستان به همراه داشت شدیم، و چالشی بود برای تنظیم لحن آن.»

بعضی از بازیگران «دنیای سینمایی مارول» در فصل اول «وانداویژن» نقش‌آفرینی کرده‌اند. جدا از اولسن در نقش واندا یا «اسکارلت ویچ» و بتنی در نقش ویژن، «کاترین هان» در نقش «اگنس»، «تیونا پاریس» در نقش «مانیکا رمبو» که در «کاپیتان مارول» معرفی شد، «کت دنینگز» در نقش «دارسی» که در فیلم «ثور» معرفی شد، و «رندال پارک» در نقش «جیمی وو» از فیلم‌ «مرد مورچه‌ای» دیگر بازیگران سریال خواهند بود. شایعه‌ی بازگشت بعضی از قهرمانان مارول در این سریال نیز شنیده شده اما هیچ‌گاه به صورت رسمی به تأیید نرسیده است.

اپیزود اول «وانداویژن» ۱۵ ژانویه (۲۶ دی ماه ۱۳۹۹) از دیزنی+ پخش خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۰:۱۸

مبینمش یاد ترومن شو جیم کری می افتم فکر کنم داستانش یکم بهش شباهت داشته باشه

نمایش اسپویل