news-background
news-background

«مارتین اسکورسیزی» سریالی درباره ی «امپراتوری روم» خواهد ساخت

«مارتین اسکورسیزی» که ششمین دهه از دوران کارگردانی اش را تجربه می کند گویا قصد پا پس کشیدن از دنیای سینما را ندارد و بعد از کار بر روی پروژه ی «The Irishman» قرار است به سراغ ساخت سریالی تاریخی برود. به گزارش پایگاه خبری «گاردین»، این کارگردان به همراه «مایکل هرست»،خالق سریال های تحسین شده ای چون «Vikings» و «The Tudors» قرار شده تا سریالی درباره ی امپراتوری روم باستان بسازند. بنا به گزارش منابع آگاه، این سریال داستان زندگی سراز های روم باستان و چگونگی به قدرت رسیدن شخصی چون ژولیوس سزار را روایت می کند. داستان اپیزود اول این سریال نگاشته شده است و به گفته ی گاردین، این سریال قرار است چند فصل به طول بینجامد. نویسنده ی این پروژه اعلام کرده که این اثر از اوایل دوران جوانی ژولیوس سزار را به تصویر می کشد. مایکل هرست در این خصوص گفت:

در فیلم های سینمایی معمولاً ژولیوس سزار را فردی میانسال دیده ایم که درگیر سیاست است، اما او داستان های هیجان انگیزتری در دوران جوانی اش پشت سر گذاشته و پیش از به قدرت رسیدن او، سزار های دیگری سکان حکمرانی را در اختیار داشتند و ما قرار است همه ی این اتفاقات هیجان انگیز را در سریال پوشش دهیم. حکومتی که سراز بنا نهاد در مدت زمانی کم تبدیل به یک امپراطوری مهم در تاریخ شد و چنین کاری تنها در صورتی رخ می دهد که رهبری جسور و شجاع مردم روم را هدایت کند.

به گفته ی این شخص، اسکورسیزی سال ها در انتظار چنین سریالی به سر برده است و بسیار پشیمان است که چرا زودتر چنین چیزی را شروع نکرد.

اسکورسیزی شیفته ی تاریخ امپراتوری روم باستان است. او با جاستین پولارد که یک کارشناس مسائل تاریخی است ساعت ها باهم حرف زدند و به منابع بسیار خوبی برای نگارش فیلمنامه دست یافتند. یکی از نکات هیجان انگیز همکاری با اسکورسیزی مرحله ی انتخاب بازیگران اوست. ما قرار است بازیگران جوان بسیاری را برای حضور در سریال استخدام کنیم و امیدواریم سال آینده در ایتالیا فیلمبرداری را آغاز کنیم.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۸:۴۵

اوه اوه چه شود،فقط کاشکی وقایع رو تمام و کمال نشون بدن و شاهد یه سریال ضد ایرانی نباشیم

نمایش اسپویل
۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۵۷

همینو بگو دوست عزیز تنمون می لرزه وقتی اینا میخوان درباره تاریخ باستانشون فیلم و سریال بسازن

نمایش اسپویل