news-background
news-background

لبوسکی بزرگ در سن 85 سالگی در گذشت

حتما شما هم متعجب شدید.بله خبر صحیح است و امروز روزی تلخ برای سینمای جهان میباشد.امروز "David Huddleston" بازیگر نقش "Jeffrey Lebowski " در فیلم مشهور The Big Lebowski در سن 85 سالگی درگذشت.

هادلستون در سال 1930 چشم به جهان گشود. زادگاه او ویرجینیا میباشد. او قبل از قدم گذاشتن به عرصه بازیگری، مدت ها در نیروی هوایی امریکا مشغول به خدمت بود. اما از زمانی که به بازیگری روی آورد، به صورت عجیبی توانست برای خود دنیایی پرکار را رقم بزند و نتیجه آن، ثبت نزدیک به 150 عنوان تلویزیونی و سینمایی به نام خود میباشد. از جمله موارد مطرح کارهای او میتوان به "Santa Claus: The Movie" ، "Blazing Saddles" و "The Big Lebowski" اشاره کرد.

اما در بین تمام کارهای او، بی شک لبوسکی بزرگ برترین عنوان کاری اوست، فیلمی که بدون شک هر طرفدار سینمایی، هادلستون را با آن میشناسد.عنوان طنز گونه برادران کوئن، که در آن هادلستون نقش یک پیرمرد مهربان، پولدار و البته وابسته به ویلچر را بازی میکند. این عنوان آنقدر شاداب و خنده دار است که گاها افرادی که آن را تماشا میکردند، از خنده و به صورت کنایه ای اعلام کثیف کردن فرش خود را داشته اند و این نشان دهنده چیره دستی هادلستون در ایفای نقشش میباشد.

جهت مشاهده عناوین کاری او و مطالعه زندگی نامه کاری مفصل تری، لطفا به پروفایل بازیگری او در سایت مراجعه نمایید.

پروفایل بازیگری هادلستون

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید