news-background
news-background

قتلی که الهام‌بخش سریال Twin Peaks بود به مستند و کتاب غیرداستانی تبدیل می‌شود

این قتل به کتابی غیرداستانی به نام «بلوند، زیبا و مرده» با مقدمه‌ای از «مارک فراست» تبدیل خواهد شد.

هواداران «توئین پیکس» (دانلود سریال Twin Peaks با لینک مستقیم) می‌توانند منتظر مستند جدیدی به نام «بلود، زیبا و مرده: معمای قتلی که الهام‌بخش توئین پیکس شد» (Blonde, Beautiful, and Dead: The Murder Mystery That Inspired Twin Peaks) باشند. کمپانی فیلمسازی «متابوک اینترتینمنت» تأیید کرده است که انتشارات آمازون امتیاز نشر کتابی غیرداستانی به همین نام را خریداری کرده و در نظر دارد یک مستند نیز بر اساس آن به تولید برساند. کتاب و مستند قتل «هیزل درو» را پوشش خواهند داد، زن جوانی که تابستان سال ۱۹۰۸ در سند لینک نیویورک کشته شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«بلوند، زیبا و مرده» بنابر اعلام «متابوک» اسرار، فساد و مسائل جنسیتی شهر کوچکی که به دنبال قتل «هیزل درو» کوشیده می‌شد مخفی بماند را بررسی می‌کند. این کتاب را «دیوید بوشمن» و «مارک گیونز» به نگارش درمی‌آورند و در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌کنند. «مارک فراست» که با همکاری «دیوید لینچ» سریال «توئین پیکس» را خلق کرد مقدمه‌ای بر این کتاب می‌نگارد. تماشای انلاین فیلم خارجی.

فراست در مورد این کتاب به مجله‌ی «مووی‌میکر» می‌گوید: «قتل «هیزل» درو به عنوان اولین داستان واقعی جنایی که در دوران کودکی مرا مجذوب کرد، مخاطب را به سلسله مراتب قدرت، پول سیاست‌های جنسیتی که به شدت معاصر به نظر می‌رسند وصل می‌کند. این داستان تسخیرکننده زمینه‌ساز یک تراژدی خیالی شد که دهه‌ها بعد می‌پرسد: چه کسی «لورا پالمر» را به قتل رساند؟»

مستند «بلوند، زیبا و مرده» توسط «بنجامین آلفونسو» کارگردانی خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید