news-background
news-background

فیلم Lockdown «داگ لایمن» از HBO Max پخش خواهد شد

فیلم «قرنطینه» (Lockdown) به کارگردانی «داگ لایمن» که در ژانر سرقت و کمدی ساخته شده توسط برادران وارنر خریداری شد. این استودیو اعلام کرده است که فیلم را اوایل سال ۲۰۲۱ به عنوان یک اثر اریجینال از طریق HBO Max منتشر می‌کند. روشن است که وارنرمیدیا در حال گسترش عناوین اریجینال خود است تا بتواند با نت‌فلیکس، اپل تی‌وی‌+ و آمازون پرایم رقابت کند. وارنرها اخیراً تأیید کردند که «زن شگفت‌انگیز ۱۹۸۴» (Wonder Woman 1984) را نیز روز کریسمس همزمان با اکران در سالن‌های سینما به شبکه‌ی HBO Max می‌برند.

در فیلم پرستاره‌ی «قرنطینه» بازیگرانی چون «آن هاتاوی»، «چیوتل اجیوفر»، «بن استیلر»، «استیون مرچنت»، «لوسی بوینتن»، «بن کینگزلی»، «میندی کالینگ» و «دول هیل» نقش‌آفرینی می‌کنند. «استیون نایت» نویسنده‌ی «پیکی پلایندرز» (Peaky Blinders) فیلمنامه‌ی «قرنطینه» را به نگارش درآورده است. سرمایه‌ی این فیلم به صورت کامل توسط «استودیوهای ای‌جی‌سی» متعلق به «استوارت فورد» تأمین شده است.

لایمن این فیلم را در حین پاندمی با بودجه‌ای متوسط در شهر لندن فیلمبرداری کرد. او قرار است با همکاری «تام کروز» و «ایلان ماسک» فیلم پرهزینه‌ای در فضا تولید کند. انتظار می‌رود لایمن و کروز اکتبر آینده به فضا بروند.

اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید