news-background
news-background

فیلم Godzilla vs. Kong دو ماه زودتر پخش خواهد شد

در برنامه‌ی پخش فیلم «گودزیلا در برابر کونگ» (Godzilla vs. Kong) استودیوی لجندری و برادران وارنر تغییر دیگری به وجود آمد. با این حال، مخاطبین فیلم در این مورد بر خلاف اغلب موارد در چندین ماه اخیر، شاهد انتشار زودتر قسمت جدید «دنیای هیولایی» لجندری خواهند بود. برادران وارنر اعلام کرده است که این فیلم به جای ۲۱ می در تاریخ ۲۶ مارس آینده به صورت همزمان از سالن‌های سینما و شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم به کارگردانی «آدام وینگارد» همان‌گونه که از نامش پیداست، دو هیولای گودزیلا و کونگ را به جان هم می‌اندازد و انتظار می‌رود که جلوه‌های ویژه از سر و روی فیلم بریزد. استودیو امیدوار است که با این اقدام هواداران را کمی بیشتر برای دیدن فیلم و احتمالاً خریداری اشتراک شبکه‌ی HBO Max هیجان‌زده کند. قسمت قبلی این چندگانه «گودزیلا سلطان هیولاها» (Godzilla: King of The Monsters) بود که نه نقدهای مثبتی دریافت کرد و نه در گیشه به موفقیت قابل‌توجهی رسید.

«میلی بابی براون»، «کایل چندلر»، «ربکا هال»، «لنس ریدیک»، «برایان تایری هنری»، «جسیکا هنویک»، «جولین دنیسون»، «آیزا گنزالس»، و «الکساندر اسکارزگارد» از جمله بازیگران این فیلم بوده‌اند.

این تغییر نشان می‌دهد که لجندری و برادران وارنر پس از علنی شدن اختلافشان برای نحوه‌ی پخش فیلم در حین پاندمی، سرانجام به توافقی رسیده‌اند. پیش‌تر گزارش شده بود که وارنرمیدیا کمپانی مادر برادران وارنر با فروش این فیلم به قیمت ۲۰۰ میلیون دلار به نت‌فلیکس مخالفت کرده، در حالی که لجندری ۷۰ درصد هزینه‌های فیلم را تأمین کرده است. از این گذشته با تغییر تاریخ پخش فیلم، احتمال تغییر تاریخ انتشار «لیگ عدالت» (Justice League) «زک اسنایدر» نیز از ماه مارس به زمان دیگری افزایش پیدا می‌کند.

وارنرمیدیا بدون مشورت با فیلمسازان در ماه دسامبر اعلام کرد که تمامی فیلم‌های خود در سال ۲۰۲۱ را همزمان در شبکه‌ی HBO Max و سالن‌های سینما پخش می‌کند. این تصمیم اعتراض بسیاری از فیلمسازان از جمله «دنی ویلنوو» که فیلم «تل‌ماسه» (Dune) را برای وارنرها ساخته و «کریستفر نولان» کارگردان «تنت» (Tenet) را در پی داشت. در هفته‌های اخیر گزارش شده بود که برادران وارنر و لجندری در آستانه‌ی رسیدن به یک توافق در مورد «گودزیلا و کونگ» قرار دارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید