news-background
news-background

فیلم Chaos Walking دوباره به تعویق افتاد؛ تاریخ اکران جدید Green Knight مشخص شد

لاینزگیت فیلم علمی-تخیلی و ماجراجویانه‌ی «آشوب متحرک» (Chaos Walking) به کارگردانی «داگ لایمن» را به جای ۲۲ ژانویه، ۵ مارس ۲۰۲۱ (۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۹) در سالن‌های سینمای آمریکا اکران می‌کند. این تغییر برای تطبیق با پاندمی صورت گرفته به این امید که تا ماه مارس واکسن ویروس کرونا شرایط را به حالت عادی برگرداند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این پروژه‌ی ۱۰۰ میلیون دلاری با بازی «تام هالند» و «دیزی ریدلی» تاکنون چندین مرتبه به تأخیر افتاده و اواسط سال ۲۰۱۸ قرار بود بعضی از صحنه‌های آن با اضافه شدن بودجه‌ای ۱۵ میلیون دلاری مجدداً فیلمبرداری شود. با این حال، در آن زمان ریدلی مشغول بازی در «جنگ ستارگان» و هالند «انتقام‌جویان» بود. در ماه می ۲۰۱۹ گزارش شد که «فید آلوارز» بر فیلمبرداری مجدد آن صحنه‌ها نظارت می‌کند. این فیلم ابتدا قرار بود ۱ مارس ۲۰۱۹ اکران شود.

فیلمنامه‌ی «آشوب متحرک» توسط «پاتریک نس» و «کریستفر فورد» به نگارش درآمده و «الیسون وینتر»، «اروین استاف»، و «آلیسون شرمور» از جمله تهیه‌کنندگان آن بوده‌اند. «نیک جوناس»، «مدس میکلسن» و «دیمین بشیر» دیگر بازیگران فیلم خواهند بود.

داستان فیلم در یک دنیای دیستوپیایی روایت شده جایی که تمامی موجودات زنده می‌توانند افکار یکدیگر را به شکل تصاویر، واژه‌ها و اصواتی موسوم به نویز بشنوند. هالند در نقش «تاد هیوت» بازی می‌کند، مرد جوانی که در سیاره‌ای دور دست در «دنیای جدید» زندگی می‌کند. تاد باور دارد که نوعی بیماری زنان دنیا را از بین برده و «نویز» را فعال کرده. او پس از آنکه با زنی بدون «نویز» به نام «وایولا اید» با بازی ریدلی برخورد می‌کند که کلید گشایش اسرار «دنیای جدید» است، سفری پرماجرا در پیش می‌گیرد.

استودیوی A24 اعلام کرد که فیلم «شوالیه سبز» (The Green Knight) به نویسندگی و کارگردانی «دیوید لوری» نیز سرانجام تابستان آینده در سالن‌های سینما و نه پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد. این استودیو که ابتدا قرار بود این فیلم را بهار گذشته روی پرده ببرد، در نهایت تأیید که نه در سال ۲۰۲۰ و یا اوایل سال ۲۰۲۱، بلکه ۳۰ ژوئیه سال ۲۰۲۱ این فیلم را به سینما می‌آورد. «شوالیه سبز» باید در جشنواره‌ی فیلم تگزاس (SXSW) که در ماه‌های اخیر لغو شد برای اولین بار به نمایش درمی‌آمد.

این فیلم فانتزی و ماجراجویی از افسانه‌ی «شاه آرتور» الهام گرفته شده و «دو پاتل» نقش شخصیتی به نام «سر گاوین» را بازی می‌کند که برادرزاده‌ی بی‌پروای «شاه آرتور» است و برای یافتن غریبه‌ای غول‌پیکر موسوم به «شوالیه سبز» سفر آغاز می‌کند. گاوین در این راه با غول‌ها، ارواح، سارقین و دسیسه‌چینان مواجه می‌شود.

علاوه بر «دو پاتل»، «آلیسیا ویکاندر»، «جوئل اجرتون»، «بری کیوگن»، «رالف اینسون» و «شان هریس» در این فیلم که اخیراً رده‌ی سنی بزرگسال (R) دریافت کرد، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید