news-background
news-background

تنها ۳۰۰ نفر فیلم A Rainy Day in New York «وودی آلن» را آمریکا دیدند؛ تاریخ پخش فیلم Greenland در پلتفرم‌های دیجیتال

فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» با بازی «تیموتی شلمی» و «ال فنینگ» در اولین هفته اکران حدود ۳۰۰ خریدار بلیت پیدا کرد.

استودیوی پخش‌کننده ام‌پی‌آی ۹ اکتبر فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» (دانلود فیلم A Rainy Day in New York با لینک مستقیم) به کارگردانی «وودی آلن» را اکران کرد. این فیلم به صورت میانگین در هر سالن ۴۵۷ دلار فروش کرد در در مجموع ۳۰۰ نفر فیلم آلن را در افتتاحیه‌ی داخلی آن دیدند.

این فیلم کمدی رمانتیک با بازی «تیموتی شلمی»، «ال فنینگ»، «جود لا»، «ربکا هال»، «لیو شرایبر»، «سلینا گومز» و «دیه‌گو لونا» تا کنون به فروش جهانی ۲۲ میلیون دلاری رسیده که دستاوردی بهتر از «واندر ویل» (Wonder Wheel) آلن در سال ۲۰۱۷ است. آن فیلم با بازی «کیت وینسلت» ۱.۴ میلیون دلار در بازارهای داخلی و ۱۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت، در حالی که در اوج جنبش #MeToo اکران شده بود.

«روز بارانی» در شش سالن سینما به صورت محدود روی پرده رفت که شامل سه سینما در شیکاگو، بوستون و آتلانتا و سالن‌های مستقل دیگری در کلیولند، سینسیناتی و فورت مایرز می‌شد. به‌رغم این عملکرد ضعیف، «روز بارانی» در چهار سینما از شش سینمایی که عرضه شد پرفروش‌ترین فیلم بود. هرچند که بسیاری از استودیوها از جمله برادران وارنر فروش روزانه‌ی فیلم‌ها را گزارش نمی‌کنند.

این فیلم از ۱۰ نوامبر (۲۰ آبان ماه ۱۳۹۹) با قیمت ۱۰ دلار در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه خواهد شد. «متاکریتیک» بر اساس ۱۴ نقد به «روز بارانی» امتیاز ۴۰ داده است. آلن سپتامبر گذشته فیلم جدیدش «فستیوال ریفکین» (Rifkin's Festival) را در جشنواره‌ی فیلم سن سباستین اکران کرد. «والاس شان»، «کریستف والتس» و «لوئیز گارل» از جمله بازیگران این فیلم بوده‌اند. احتمال اکران محدود این فیلم در آمریکا نیز وجود دارد.

فیلم «گرین‌لند» (دانلود فیلم Greenland با لینک مستقیم) استودیوی اس‌تی‌اکس که چند هفته‌ای است در بازارهای بین‌المللی روی پرده رفته، در آمریکا اکران نخواهد شد و مستقیماً به پلتفرم‌های دیجیتال می‌آید. این فیلم آخرالزمانی با بازی «جرارد باتلر» از ۱۸ دسامبر (۲۸ آذر ماه ۱۳۹۹) با قیمت ۲۰ دلار به مدت ۴۸ ساعت به صورت دیجیتال اجاره داده خواهد شد.

«گرین‌لند» به کارگردانی «ریک رومن وا» تاکنون در ۲۴ کشور خارجی اکران شده اما با بسته ماندن سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس، استودیوی اس‌تی‌اکس ترجیح داده است که فیلم را در آمریکا روی پرده نبرد. دیگر بازیگران این فیلم «مورنا باکارین» و «اسکات گلن» بوده‌اند. «گرین‌لند» با بودجه‌ی ۳۵ میلیون دلاری ساخته شده و آخر هفته‌ی گذشته برای اولین بار در ایتالیا و نیوزلند اکران شده است. شبکه‌های HBO و HBO Max «گرین‌لند» را در سال ۲۰۲۱ عرضه می‌کنند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید