news-background
news-background

فیلمبرداری فیلم Don’t Breathe 2 به پایان رسید

آخرین گزارش‌ها در مورد فیلم هیجان‌انگیز و ترسناک «نفس نکش ۲» (دانلود فیلم Don’t Breathe 2 با لینک مستقیم) نه ماه پیش منتشر شده و فیلمبرداری این پروژه به دلیل شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده بود، اما که به نظر می‌رسد تهیه‌کنندگان این فیلم راهی برای فیلمبرداری در بلگراد صربستان در شرایط پاندمی پیدا کرده‌اند. «استیون لنگ» بازیگر این فیلم با انتشار توئیتی خبر پایان فیلمبرداری «نفس نکش ۲» را تأیید کرد. لنگ نقش مرد نابینا را در فیلم «نفس نکش» (دانلود فیلم Don’t Breathe با لینک مستقیم) بازی کرد. «رودو سایاگوس» کارگردانی و «سام ریمی» تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«نفس نکش ۲» چند سال پس از اتفاقات فیلم اول و پس از حمله به خانه تصویر می‌کند در حالی که مرد نابینا در خانه‌اش انتظار نتیجه گناهان گذشته‌اش است. مرد نابینا سال‌ها دور از مردم در کابینی پنهان شده و دختر بی‌خانمانی را که از آتش سوزی نجات داده بود بزرگ می‌کند. زندگی ساکت آن‌ها زمانی که گروهی گروگان گیر دختر را می‌دزدند از هم می‌پاشد و مرد باید برای نجات دختر به دنبال او برود.

سایاگوس با همکاری «فده آلوارز» کارگردان و نویسنده فیلم «نفس نکش» فیلمنامه این فیلم را نوشته است. علاوه بر ریمی، آلوارز و «راب تاپرت» تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارند. فیلم «نفس نکش» با بودجه ۱۰ میلیون دلاری پس از انتشار در اوت ۲۰۱۶ فروش جهانی ۱۵۷ میلیون دلار داشت. «نفس نکش ۲» قرار است سال ۲۰۲۱ اکران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید