news-background
news-background

فیلمبرداری فیلم اختصاصی The Flash به تعویق افتاد

هواداران کتاب‌های کامیک برای دیدن فیلم اختصاصی «فلش» (The Flash) مجبورند کمی بیشتر منتظر بمانند. البته آن‌ها می‌توانند «آلبوس دامبلدور» را مسبب این تأخیر بدانند.

به گزارش ورایتی، استودیوی برادران وارنر تاریخ شروع فیلمبرداری فیلم بدون عنوان «فلش» که هنوز خبر تولید آن به صورت رسمی منتشر نشده و تاریخ رسمی اکرانش مشخص نیست را بار دیگر با تأخیر مواجه کرد. گرچه پیش‌بینی می‌شد که فیلمبرداری این فیلم از اسفندماه آینده کلید بخورد اما نگارش فیلمنامه «فلش» هنوز به اتمام نرسیده  استودیو معتقد است که اگر بخواهد طبق تاریخ قبلی فیلمبرداری را شروع کند وقت کافی نخواهد داشت.

از آنجا که «ازرا میلر» بازیگر نقش شخصیت «فلش» باید نقش کلیدی دیگری در قسمت سوم فیلم «جانوران شگفت‌انگیز» پیش‌درآمد «هری پاتر» ایفا کند، و فیلمبرداری آن باید از جولای آینده آغاز شود، استودیو چاره‌ای ندارد تغییراتی در برنامه‌ریزی‌هایش انجام دهد. فیلم اختصاصی «فلش» به این ترتیب انتظار می‌رود در اواخر سال ۲۰۱۹ کلید بخورد و این بدان معناست که این فیلم ابرقهرمانی دست کم تا سال ۲۰۲۱ روی پرده نخواهد رفت.

بهمن ماه سال گذشته وارنر «جان فرانسیس دیلی» نویسنده «مرد-عنکبوتی: بازگشت به خانه» را برای نگارش فیلمنامه «فلش» و «جاناتان گلدستین» را برای کارگردانی آن به خدمت گرفت. آن‌ها جانشین «ریک فامویوا» شدند که در سال ۲۰۱۶ به علت وجود اختلاف نظر از پروژه کناره‌گیری کرد.

به دنبال شکست تجاری «لیگ عدالت» (Justice League)، وارنر بر آن شد تا برای شخصیت‌های دی‌سی کامیکس فیلم‌های جداگانه تولید کند. استودیو در حال حاضر تولید فیلم‌های بتمن و سوپرمن با حضور «بن افلک» و «هنری کویل» را متوقف کرده است. انتظار می‌رود بازیگر دیگری برای ایفای نقش شوالیه تاریکی در فیلم «مت ریوز» انتخاب شود. وارنر دسامبر آینده فیلم «آکوامن» به کارگردانی «جیمز وان» را روی پرده دارد و سال آینده قسمت دوم «واندر وومن» را عرضه می‌کند. آن‌ها همچنین دنباله «جوخه انتحار» و فیلم «جوکر» با بازی «خواکین فینکس» را هم در دست تولید دارند.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۷ مهر ۱۳۹۷ ۰۶:۳۶

این شخصیت رو هم به گند میکشن با ساختن فیلمش فلش کمیک بوک و سریال کجا این یارو کجا :| بتمن و سوپرمن به اون عظمت رو به فنا دادن، بقیه شخصیت ها که به پای این دوتا نمیرسن هم که چه عرض کنم!

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲

دقایقا از موقعی که همین شخصیت تو سریالش البته که بازیگرشم متفاوته وارد سریال ارو شد سریال خراب شد تو فیلم لیگ عدالت کلا فیلم فاجعه بود ایشون که اصلا هیچی

نمایش اسپویل
۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۱۴:۲۴

البته دقایقا نه دقیقاً(اشتباه تایپی) :))

نمایش اسپویل