news-background
news-background

«فلورنس پیو» به فیلم علمی-تخیلی Dolly اپل پیوست

استودیوی اپل امتیاز تولید و پخش فیلم علمی-تخیلی «دالی» (Dolly) با بازی «فلورنس پیو» نامزد اسکار و «ونسا تیلور» را خریداری کرد. منابع نزدیک به پروژه تأکید کرده‌اند که این پروژه هنوز چراغ سبز دریافت نکرده چرا که فیلمنامه‌ی آن با نویسندگی «درو پی‌یرس» به نگارش درنیامده و کارگردان آن مشخص نیست. دست کم چهار شبکه‌ی استریمینگ از جمله اپل تی‌وی+ به این پروژه ابراز تمایل کرده بودند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

این فیلم علمی-تخیلی در مورد یک ربات است که مالک خود را به قتل می‌رساند و سپس ادعا می‌کند که گناهکار نیست و وکیلی طلب می‌خواهد. «دالی» از داستان کوتاهی به همین نام نوشته‌ی «الیزابت بر» الهام گرفته شده و دارای عناصر یک درام کلاسیک حقوقی و یک اثر علمی-تخیلی است. اپل در تولید این پروژه با پی‌یرس، پیو و تیلور در مقام تهیه‌کننده مشارکت می‌کند.

پیو پس از «میدسامر» (Midsommar) و «زنان کوچک» (Little Women) که برای او نامزدی اسکار را به ارمغان آورد به یک بازیگر پرکار هالیوود تبدیل شده است. او به زودی در فیلم «بیوه سیاه» (Black Widow) مارول و دیزنی مقابل «اسکارلت جوهانسن» و «دیوید هاربر» دیده خواهد شد و به تازگی بازی در «نگران نباش عزیزم» (Don't Worry Darling) به کارگردانی «الیویا وایلد» را آغاز کرده است. پیو اخیراً به اقتباس یونیورسال از «خدمتکار» (The Maid) نیز پیوسته است.

تیلور بیشتر با نویسندگی فیلم برنده اسکار «شکل آب» (Shape of Water) شناخته می‌شود که فیلمنامه‌ی آن را با همکاری «گی‌یرمو دل تورو» به نگارش درآورده. او اخیراً فیلمنامه‌ی «مرثیه هیل‌بیلی» (Hillbilly Elegy) با بازی «ایمی آدامز» و «گلن کلوس» را نوشته است.

«رو به زوال» (On The Rocks) «سوفیا کاپولا»، «گری‌هوند» (Greyhound) «تام هنکس» و انیمیشن «گرگ‌سواران» (Wolfwalkers) از جمله فیلم‌های اریجینال اخیری به شمار می‌روند که از اپل تی‌وی‌+ پخش شده‌اند. فیلم «گیلاس» (Cherry) با بازی «تام هالند» نیز به زودی از این پلتفرم منتشر خواهد شد. اپل در جشنواره‌ی فیلم ساندنس امسال فیلم «کودا» (CODA) را با قراردادی ۲۵ میلیون دلاری خریداری کرد و رکورد تاریخ جشنواره را شکست.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید