news-background
news-background

تریلر فصل یازدهم سریال Archer: تاریخ پخش و اسامی صداپیشگان جدید در کامیک-کان تأیید شد

 

عوامل سریال «آرچر» در حین برگزاری پنل کامیک-کان از تریلر فصل یازدهم رونمایی کردند.

 

فصل یازدهم سریال «آرچر» (دانلود سریال Archer با لینک مستقیم) که قرار بود بهار امسال پخش شود حالا آماده‌ی نمایش شده. شبکه‌ی FX اعلام کرد که «آرچر» و دوستانش چهارشنبه ۱۶ سپتامبر (۲۶ شهریور ماه ۱۳۹۹) بازخواهند گشت. اپیزودهای جدید پس از این شبکه یک روز بعد در سرویس هولو قرار می‌گیرند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

دو اپیزود ابتدایی فصل ۱۶ سپتامبر روی ایر می‌رود و بازگشت «آرچر» با صداپیشگی «اچ. جان بنجامین» به حرفه‌ی قبلی‌اش – جاسوسی را به تصویر بکشد. در پایان فصل دهم، این مأمور بدمست و نه‌چندان رازدار پس از سه سال از کما بیرون آمد. فصل یازدهم نه تنها فاش می‌کند که چه مسائلی از او – و مخاطبین – پنهان مانده، بلکه نشان می‌دهد که «آرچر» مردی تغییریافته در دنیایی تغییریافته است. برای نمونه آژانس او نوشیدن مشروب را در حین انجام وظیفه ممنوع کرده. تماشای انلاین فیلم خارجی.

تریلر و تاریخ پخش فصل یازدهم در پایان پنل کامیک-کان سریال رونمایی و اعلام شدند. در این جلسه که جمعه شب به صورت مجازی برگزار شد، «کیسی ویلیس» تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال به همراه «عایشا تایلر»، «جودی گریر»، «لاکی ییتس»، «کریس پارنل» و «امبر نش» حاضر بودند.

ویلیس اسامی برخی از صداپیشگان مهمان فصل جدید را هم معرفی کرد. «سایمون پگ» در یکی از اپیزودها نقش نامعلومی بازی می‌کند، در حالی که «جیمی لی کورتیس» به جای شخصیت مرموز دیگری صداپیشگی خواهد کرد. «جودی گریر» می‌گوید: «برای ریبوت چندگانه‌ی «هالووین» به من بازی در نقش دختر شخصیت کورتیس پیشنهاد شد. وقتی برای برگزاری جلسات آزمایشی حاضر شدم، خودم را به کورتیس معرفی کردم و او بی‌مقدمه به سراغ بحث در مورد «آرچر» رفت... فکر می‌کنم به خاطر این سریال بود که برای فیلم «هالووین» انتخاب شدم. کورتیس و پسرش از هواداران «آرچر» هستند.»

«پاملا آلدون» ستاره‌ی سریال «چیزهای بهتر» (دانلود سریال Better Things با لینک مستقیم) یکی دیگر از صداپیشگان «آرچر» در فصل بعدی خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید