news-background
news-background

فصل چهارم شرلوک، ممکن است فصل آخر باشد

با توجه به سخنان سازنده، استیون موفات(Steven Moffat)، فصل پیش روی سریال شرلوک هولمز ممکن است فصل آخر باشد یا حداقل چندسالی تا فصل بعد فاصله بیفتد.

با موفقیت جهانی سریال شرلوک، با بازی بندیکت کامبربچ(Benedict Cumberbatch) و مارتین فریمن(Martin Freeman)، موفات خوشحال بود که بی بی سی قراردادی با این دو نفر برای فصل چهارم دارد. البته موفات گفته کمی سوپرایز کننده است اگر فصل چهارم آخرین فصل از سریال باشد و به احتمال زیاد همینگونه است و فصل چهارم به عنوان پایانی برای شرلوک هولمز خواهد بود.

ca3b105987c2a78346e2630a60328f94

اگر کامبربچ و فریمن به دلیل مشکلاتی در کمبود وقت نتوانند در این سریال بازی کنند، موفات اعتقاد دارد در آینده ممکن است دوباره برای این سریال ایفای نقش کنند. او گفته:" به همین خاطر است که من اتمام کامل شرلوک را بعید میدانم. این عجیب نیست اگر برای مدتی، فاصله بین فصلهای بعد بیفتد. این سریال ممکن تا سالها ادامه یابد، برای مدتی نباشد و دوباره برگردد."

او همچنین اضافه کرد که این دو بازیگر دیگر بخاطر پول به بازی در این سریال ادامه نمیدهند بلکه "آنها خودشان خواستار ایفای نقش هستند"

درباره فصل چهارم اطلاعات کمی وجود دارد. این فصل در اوایل 2017 به نمایش در می آید، و توبی جونز(Toby Jones) نیز قرار است نقش یکی از بهترین شرورهای ساخته آرتور کانن(نویسنده رمان شرلوک هولمز) را بازی کند. همچنین BBC عکسی از کامبربچ در فصل چهارم را به نمایش گذاشته است. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

sherlock_cumberbatch-large_trans++4GoSUj5tx--cOXjJHDSbw2VLDaeaWzlxIQpTU2T6YjQ

ورودی فصل چهارم دقیقا بعد از اتفاقات قسمت ویژه (عروس منفور / The Abominable Bride) میباشد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید