news-background
news-background

فصل هشتم سریال The Blacklist ساخته می‌شود

شبکه‌ی NBC سفارش ساخت فصل هشتم سریال «لیست سیاه» (دانلود سریال The Blacklist با لینک مستقیم) را صادر کرد. این دومین بار است که شبکه قرارداد سازندگان این سریال را به شکل زودهنگام برای یک فصل جدید به تمدید می‌رساند. این بار، سفارش ساخت فصل هشتم همزمان با صد و پنجاهمین اپیزود سریال اعلام و جلسه‌ای با حضور بازیگران و عوامل در نیویورک به همین مناسبت برگزار شده است. در حال حاضر قرار نیست سریال با فصل هشتم به پایان برسد.

علاوه بر این، شبکه‌ی‌ NBC تاریخ بازگشت فصل هفتم سریال را هم اعلام کرده است. بر این اساس فصل فعلی جمعه ۲۰ مارس (۱ فروردین ماه ۱۳۹۹) با پخش دو اپیزود متوالی ادامه پیدا می‌کند.

تمدید شدن سریال «لیست سیاه» برای فصل هشتم غیرمنتظره نبود، چرا که استودیوی سونی تله‌ویژن در ماه‌های گذشته قراردادهای جدیدی با بازیگران از جمله «جیمز اسپیدر» و «مگان بون»‌ به امضاء رساند. تمامی بازیگران قرار است در فصل بعدی بازگردند.

آخرین اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

«لیزا کتز» و «تریسی پاکوستا» مدیران برنامه‌های متن-محور ان‌بی‌سی اینترتینمنت با انتشار بیانیه‌ی مشترکی گفته‌اند: «به بازیگران، عوامل و تهیه‌کنندگان فوق‌العاده‌مان تبریک می‌گوییم که هر هفته کاری در بالاترین سطح انجام می‌دهند. بسیار هیجانزده‌ایم که داستان رد و ریز را در فصل هشتم هم ادامه می‌دهیم.»

«لیست سیاه» به سرعت به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه‌ی NBC تبدیل شد و در حال حاضر فصل هفتم آن به صورت میانگین ۶.۶ میلیون بیننده‌ی ۱۸-۴۹ ساله را به خود جذب می‌کند و جمعه‌ شب‌ها معمولاً بیشترین بیننده‌ را در میان این گروه سنی دارد. اپیزود اول فصل هفتم سریال که ۴ اکتبر گذشته روی ایر رفت ۸.۱ میلیون بیننده داشت. از این گذشته، «لیست سیاه» یکی از سودآورترین عناوین برای سونی تله‌ویژن است و امتیاز پخش بین‌المللی آن به کشورهای مختلف و شبکه‌ی نت‌فلیکس فروخته می‌شود.

«جان بوکنکمپ» نویسنده‌ی سریال، «جان آیزندراث»، «جان دیویس»، «جان فاکس»، «جیمز اسپیدر»، «لوکاس رایتر» و «لورا بنسون» تهیه‌کنندگان اجرایی این مجموعه‌ی تلویزیونی‌اند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید