news-background
news-background

فصل جدید سریال «13 Reasons Why» بازیگران جدیدی را معرفی خواهد کرد

سریال محبوب «13 Reasons Why» که احتمالا همه ما اسم آن را شنیده یا آن را تماشا کرده ایم در فصل اول خود توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. حالا در آستانه فصل دوم این سریال هستیم و خبرهای جدیدی از آن در راه است. این سریال قرار است برای فصل دوم خود هفت بازیگر جدید را به لیست بازیگران خود اضافه کند. فصل اول این سریال در بهار گذشته از شبکه نتفلیکس پخش شد پس از آن بعد از به راه افتادن یک موج بحث برانگیز در ماه مه تمدید شد. وجود مسائل جدیدی مانند قلدری، خودکشی، تجاوزجنسی انقلابی در این سریال بود که باعث به وجود آمدن مشکلاتی نیز شد. فصل اول این سریال بر اساس داستانی از «Jay Asher» که در سال 2007 چاپ شده بود، نوشته شده است که اسم یکسانی نیز دارد. این سریال داستان دختری به نام هانا بیکر «با بازی Katherine Langford» را روایت می‌کند که یک بچه دبیرستانی است و زندگی خودش را به وسیله یک سری نوارها و جزییاتی که از مردم در آن افشا کرده به تصویر می‌کشد. او آدم های اطرافش را در این نوارها  با دلایل و مسئولیت هایشان توصیف می‌کند.

با پایان فصل اول داستان از دید بیکر تمام شده است و این باعث شده از دید همه این سریال دارای داستانی محدود باشد. این مسئله واکنش های زیاد و متفاوتی در بر داشت به طوری که عده ای به این نتیجه رسیده بودند که فصل دومی وجود نخواهد داشت. اما محبوبیت قریب الوقوع ین سریال در نهایت موجب شد تا نویسندگان راهی برای ادامه روایت از دیدگاهای مختلف پیدا کنند.

در حال حاضر گزارش ها حاکی از این است که این سریال بازیگران جدیدی از جمله Anne Winters (Tyrant, The Fosters), Chelsea Alden (American Horror Story) Allison Miller (Incorporated), Samantha Logan (Melissa & Joey), Kelli O’Hara (Masters Of Sex), Ben Lawson (Doubt), and Bryce Cass (2016’s Cruel Intentions)در لیست بازیگران خود قرار داده است. هیچ کدام از این بازیگران در تمام قسمت های سریال حضور نخواهد داشت اما نقش مهمی در سریال خواهند داشت.

انتظار می‌رود فصل دوم این سریال در مورد دعوای حقوقی والدین هانا علیه دبیرستان باشد و آنها نیز ممکن است در همدردی با او کارهایی انجام دهند یا اینکه این مسئله نادیده گرفته شود. هنوز معلوم نیست این شخصیت های جدید این سریال قرار است چه نقشی ایفا کنند اما می‌دانیم که قرار است دیگر ابعاد داستان هانا مشخص شود و همینطور یک راوی جدید داشته باشیم. امیدواریم که کشیده شدن این داستان به فصل دوم باعث نشود زیبایی های فصل اول از نظر بینندگان از بین برود. اما باید منتظر بمانیم و ببینیم خبرهای جدیدی از سریال شنیده خواهد شد یا خیر. این سریال در سال 2018 پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید