news-background
news-background

فهرست صداپیشگان Dark Crystal نت‌فلیکس به همراه اولین تصاویر رسمی

نت‌فلیکس برای بازگشت به دنیای «بلور سیاه» (The Dark Crystal) ارتشی از بازیگران صاحب نام را با خود همراه کرد. این شبکه‌ی اینترنتی دوشنبه شب اعلام کرد در سریال «بلور سیاه: عصر مقاومت» (The Dark Crystal: Age of Resistance) که پیش‌درآمدی است برای فیلم محبوب «بلور سیاه» محصول ۱۹۸۲ به کارگردانی «جیم هنسون» بازیگران بزرگی صداپیشگی خواهند کرد. سریال دنیای گلفلینگ‌ها را پس از نابودی تمدن‌شان به تصویر کشیده است.

در «عصر مقاومت» سه گلفلینگ قهرمان به ماجراجویی می‌پردازند. به جای آن‌ها «تارون اجرتون» ستاره‌ی «کینگزمن» و فیلم بیوگرافیکال آینده‌ی «التون جان»، «آنیا تیلور-جوی» ستاره‌ی فیلم «ساحره» (The Witch) و «ناتالی امانوئل» بازیگر «بازی تاج‌وتخت» صداپیشگی می‌کنند.

دنیای گلفلینگ‌ها در سریال به دو نیروی اهریمنی «سککسیس‌ها» و نیروی صلح‌جوی «میستیک‌ها» تقسیم شده است. «مارک همیل»، «اندی سمبرگ»، «کیگان مایکل کی»، «سایمون پگ»، «جیسون آیزکس»، «رالف اینسون»، «اولافور داری اولافسون» و «هاروی فایرستین» دیگر صداپیشگا سریال خواهند بود. سایر صداپیشگان بازیگرانی‌اند که پیش از این در پروژه‌های دیگر نت‌فلیکس از جمله «آینه‌ی سیاه» (گوگو امباتا-را) و «تاج» (هلنا بونهام کارتر) نقش‌آفرینی کرده‌اند. اما این فهرست به همین جا ختم نمی‌شود و «آلیسیا ویکاندر»، «کتریونا بلف»، «ناتالی دورمر»، «ادی ایزارد»، «مارک استرانگ»، «توبی جونز»، «هریس دیکسون»، «شزاد لطیف»، و «تئو جیمز» آن را کامل می‌کنند.

نویسندگی سریال به «لیزا هنسون» سپرده شده و «لوئی لتریر» کارگردانی آن را برعهده دارد. اکتبر گذشته لتریر در کامیک کان نیویورک در خصوص این سریال گفته بود: «این روزها بچه‌ها عروسک‌هایی که چنین ظاهری داشته باشند ندیده‌اند. تمام خصوصیت‌های دوست‌داشتنی فیلم «بلور سیاه» در این سریال گنجانده شده است.»

       

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید