news-background
news-background

شیوه جدید تبلیغات فیلمی,اینبار "Luke Cage" در "DareDevil"

جدیدا مد تازه ای در تبلغات وارد شده و ان این که در فیلمی,سریال،بازی یا عنوانی که به پایان ان نزدیک میشویم،به طوری به محصول بعدی همان شرکت و یا حتی شرکت های دوست به صورت غیر مستقیم یا حتی درمواردی به صورت مستقیم اشاره میشود.مانند تیزرها و تبلیغات درباره فیلم اینده یک استدیو یا تریلر یک فیلم که در بازی به نمایش در می اید و امثال این موارد.

این بار این موضوع درباره سریال معروف و پرطرفدار"DareDevil" رخ داده است.اکنون که فصل کامل سریال "DareDevil" در نتفلیکس و دیگر منابع قرار گرفته است، طرفداران آن تا به امروز حتماً تمام فصل را تماشا کرده‌اند. چیزی که توجه بینندگان را جلب کرد تریلر عنوان جدید "Luke Cage" (برنامه‌ای که در آینده نزدیک در نتفلیکس پخش خواهد شد) بود که در انتهای آخرین اپیزود فصل 2 "Dare Devil" به نمایش درامد. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

آخرین اپیزود از فصل 2 سریال "Dare Devil" همراه با ویدئویی 24 ثانیه‌ای از نتفلیکس پخش شد که در آن رگباری از گلوله به بدن قهرمان ماروِلی، لوک کیج، اصابت کرد اما او هیچ دردی احساس نکرد؛ او سپس در انتها گفت: فکر کنم شما چیزی درباره‌ی من نشنیده‌اید. لوک کیج سومین سریالی است که از طرف شرکت مارول در نتفلیکس پخش می‌شود. "Dare Devil" اولین، "Jessica Jones" دومین و حالا Luke Cage سومین سری از سریال‌های مارول در نتفلیکس است. گفته می‌شود سریال دیگری مبنی بر یکی دیگر از شخصیت‌های مارول به نام مشت آهنین "Iron Fist" در دست ساخت است که نقش آن توسط بازیگر معروف "Game of Thrones"، فین جونز (Finn Jones) ایفا می‌شود.ایفای نقش لوک کیج در این سری بر عهده‌ی مایک کولتر (Mike Colter) است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید