news-background
news-background

«شیلین وودلی» از «شرایط فیزیکی وحشتناک» خود در حین فیلمبرداری Divergent می‌گوید

«شیلین وودلی» ستاره‌ی ۲۸ ساله سریال «دروغ‌های بزرگ کوچک» (دانلود سریال Big Little Lies با لینک مستقیم) به تازگی در مصاحبه با «نیویورک تایمز» فاش می‌کند که در حین فیلمبرداری چندگانه‌ی «سنت‌شکن» (دانلود فیلم Divergent با لینک مستقیم) به‌شدت بیمار شده است. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

او بی‌آنکه علت بیماری خود را ذکر کند می‌گوید: «در این باره به شکل عمومی زیاد صحبت نکرده‌ام اما یک روز این کار را انجام می‌دهم. در اوایل بیست سالگی به‌شدت بیمار شدم. در حالی که فیلم‌های «سنت‌شکن» را می‌ساختیم و سخت کار می‌کردیم، من با شرایط فیزیکی بسیار ترسناک و عمیقاً شخصی دست به گریبان بودم.» وودلی ادامه می‌دهد: «به این علت، به بسیاری از فرصت‌ها پاسخ منفی دادم زیرا احتیاج داشتم که بهتر شوم، این نقش‌ها نیز به همکارانی رسید که دوست‌شان می‌دارم.»

وودلی می‌گوید به دنبال این پاسخ‌های منفی از او انتقادات زیادی شده: «بعضی‌ها می‌گفتند نباید کوتاه می‌آمدی یا نباید بیمار می‌شدی. این حرف‌ها ترکیب شده بود با این افکار درونی که آیا از این وضعیت را پشت سر خواهم گذاشت و دوباره سلامتی‌ام را به دست می‌آورم یا اینکه آیا دوباره فرصت بازی در پروژه‌های مورد علاقه‌ام را خواهم داشت؟ در موقعیتی قرار داشتم که چاره‌ای جز تسلیم شدن و فراموش کردن بازیگری نداشتم و این کار موجب شکل‌گیری افکاری منفی در ذهن من شد که تا سال‌ها بعد ادامه داشت.»

اما سپس حال وودلی بهبود پیدا کرد: «اما حالا خدا را شکر می‌کنم که آن را پشت سر گذاشته‌ام. در سال‌های اخیر بیشتر روی سلامت روانم تمرکز کرده‌ام و روند بسیار آرامی دارد. اما در زندگی‌ام دید روشنی نسبت به همه‌چیز پیدا کرده‌ام، خواه بازیگری‌ام باشد خواه روابطم یا ارزش‌های درونی‌ام. بسیار خوشحالم که از آن مهلکه بیرون آمدم، زیرا اکنون می‌بینم که هرگز دوست ندارم به آن دوران بازگردم.»

وودلی تاکنون دو نامزدی گلدن گلوب و یک جایزه‌ی امری را کسب کرده است.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۰۷:۴۸

آخی عزیزم :(

نمایش اسپویل
۲۵ فروردین ۱۳۹۹ ۰۱:۳۹

واقعا چه آدمای داغانی داریما بنده خدا مریض شده میگن نباید میشدی یا باید با مریضی ادامه میدادی لامصب تو یه سرما میخوری 4 روز خونه میوفتی حالا ببین مریضی این بنده خدا چی بوده به جای اینکه بگن سلامتیت رو به دست بیار ، یه مشت آدم تحقیر میکنن طرف رو - دوست دارم بدونم تو زندگی شخصی اینا داستانشون چطور میگذره

نمایش اسپویل