news-background
news-background

شوخی Rick and Morty با ویروس کرونا هواداران را سردرگم کرد

هواداران سریال انیمیشن «ریک و مورتی» (دانلود سریال Rick and Morty با لینک مستقیم) از شوخی سازندگان با پاندمی کرونا در اپیزود اخیری که یکشنبه شب از شبکه‌ی Adult Swim روی ایر رفت غافلگیر شدند. اخبار سینمای جهان را از ۳۰نما دنبال کنید.

 در این اپیزود (Never Ricking Morty)، صحنه‌ای وجود دارد که مورتی با صداپیشگی «جاستین رویلند» می‌گوید قصد خرید یک قطار را دارد. ریک پاسخ می‌دهد: «یکی دیگر هم بخر، مورتی! مصرف کن، مورتی! آن بیرون هیچ‌کس در حین شیوع این ویروس لعنتی خرید نمی‌کند!»

با توجه به اینکه تولید اپیزودهای «ریک و مورتی» معمولاً نه ماه به طول می‌انجامد، در ذهن هواداران این سؤال شکل گرفت که سازندگان چگونه در آن زمان این شوخی را در سریال گنجانده‌اند. یکی از کاربران توئیتر می‌پرسد: «باید علم [سازندگان] «ریک و مورتی» به ویروس کرونا نه ماه پیش از شیوع آن را نادیده بگیریم؟» دیگری می‌پرسد: «خدای بزرگ، جمله‌ای در مورد ویروس کرونا؟ این را چه زمانی تولید کرده‌اند؟»

«کریس پارنل» صداپیشه شخصیت «جری» در مصاحبه با «گیم‌رادار» گفته است که حتی او پیش از روی ایر رفتن اپیزود از وجود این شوخی مطلع نبوده است: «فقط تریلرهای سریال را دیده‌ام بنابراین نمی‌دانستم که این را در سریال گنجانده‌اند – فوق‌العاده است. حدس می‌زنم که در لحظات آخر این را اضافه کرده باشند.»

این احتمال وجود دارد که جمله‌ی ریک در طول هفته‌های اخیر و در پروسه‌ای موسوم به «پست-سینکرونیزیشن» اضافه شده باشد. در این مرحله امکان قرار دادن دیالوگ‌های جدید بر روی تصاویر از پیش ساخته شده وجود دارد و در دهه‌های اخیر در انیمیشن سازی مرسوم بوده است.

 

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۹:۲۹

کار خودشونه

نمایش اسپویل
۲۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۸:۲۲

???

نمایش اسپویل