news-background
news-background

شخصیت تیغ (Blade) در کدام فیلم مارول میتواند رونمایی شود

خبرهایی از پس گرفتن فرانچایز تیغ (Blade) توسط مارول شنیده شده است. ما این شخصیت را با بازی وسلی اسنایپس (Wesley Snipes) در مجموعه فیلمهای تیغ، میشناسیم. تصور کنید اگر این شخصیت که یک شکارچی خون آشام میباشد، را در دنیای سینمایی مارول ببینیم، چقدر میتواند به جذابیت آن اضافه کند. اگر بلید به سینمای مارول بیاید، پای خون آشام ها و ژانر ترسناکی را نیز به حال هوای این فیلمها اضافه میکند. اما نحوه حضور یافتن او به این دنیا چگونه ممکن است باشد؟

در ادامه به پروژه هایی نگاه می اندایم، که برای معرفی "بلید" میتواند مناسب باشد.

دکتر استرنج (Doctor Strange)

1dr strange

کوین فیگ (Kevin Feige)، رییس مارول استودیو، اعلام کرده بود که فاز سوم فیلمهای مارول، با فیلم دکتر استرنج، بیشتر بر روی سحر و جادو تمرکز کرده است. این فیلم که با هنرنمایی بندیکت کامبربچ (Benedict Cumberbatch) میباشد، پای دنیای جادویی مارول را به فیلمهایش باز خواهد کرد. همانطور که شنیده شده، این فیلم دارای فضایی ترسناک میباشد، همچنین کارگردان این فیلم یعنی اسکات دریکسون (Scott Derrickson) نیز، تا بحال فقط فیلمهای ترسناک ساخته است!

پس با این حساب، فضای این فیلم خیلی مناسب برای حضور شخصیت بلید خواهد بود. البته با توجه به خط داستانی فیلم، حضور زمانی زیادِ بلید، جالب نمیباشد؛ ولی مثلا اگر در فیلم اشاره هایی کوتاه به خون آشام ها شود، زمینه سازی خوبی برای حضور بلید در این دنیا خواهد بود.

انتقامجویان: جنگ بینهایت (Avengers: Infinity War)

2thanosthrone

با قرار گرفتن دنیای مارول در خطر نابودی توسط ثانوس (Thanos)، به همه قهرمانان برای مقابله با دستکش بینهات نیاز است. تیم انتقامجویان، قطعا به همه ی ابرقهرمانان مارول برای این جنگِ بینهایت، نیاز دارد. پس قطعا جالب خواهد بود که شخصیت نیمه خون آشامی را ببینیم که به کمک انتقامجویان آمده است.

البته اگر ابتدا در فیلمی، بیشتر با شخصیت بلید آشنا شویم و سپس او را در مقابله با نابودی جهان ببینیم بهتر خواهد بود، ولی اگر این اتفاق همانند حضور مرد عنکبوتی در "کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی" نیز رخ دهد، بی نهایت هیجان انگیز میباشد.

سریالهای مارول-نتفلیکس

daredevil-05

به لطف سریال فوق العاده ی بی باک (DareDevil) که از شبکه نتفلیکس پخش میگردد، شاهد مبارزات خیابانی و تاریکی در نیویورکِ دنیای مارول هستیم. همانطور که در فصل دوم این سریال دیدیم چگونه از شخصیت پانیشر رونمایی شد، میتوان پای شکارچی خون آشام را نیز به این سریال باز کرد.

همچنین سریالهای دیگری نیز همانند مشت آهنی (Iron Fist) و لوک کیج (Luke Cage) را قرار است داشته باشیم. که بعد از آنها این چهار قهرمان (دردویل، لوک کیج، مشت آهنی و جسیکا جونز) را در یک تیم، در قالب سریال مدافعان (Defenders) خواهیم دید.

البته حضور بلید در سریال مدافعان ممکن است کمی موجب شلوغی گردد، چرا که حداقل چهار قهرمان در این سریال حضور دارند. اما سریالهای مستقل این چهار شخصیت، میتواند گزینه خوبی برای معرفی بلید باشد.

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming)

0

همانطور که مرد عنکبوتی از فیلم کاپیتان آمریکا برای معرفی خود در دنیای سینمایی مارول استفاده کرد، بلید نیز میتواند همینکار را با فیلم مرد عنکبوتی انجام دهد. ما در کمیک شاهد حضور این دو شخصیت در کنار یکدیگر و داستانهای جالبی از آنها بوده ایم. اما اگر به فضای فیلم مرد عنکبوتی دقت کنیم، زیاد مناسب برای حضور بلید نمیباشد، ولی میتوان از مرتبط کردن یکی از اصلی ترین دشمنان مرد عنکبوتی یعنی گرین گابلین، با خون آشام ها، مقدمات لازم برای حضور بلید در این دنیا فراهم شود.

سریال ماموران شیلد (Agents of S.H.I.E.L.D)

5agents_of_shield_season_3-wide

یکی از کمترین احتمالات، حضور بلید در سریال ماموران شیلد میباشد. چرا که این سریال بیشتر بر روی شخصیتهای "غیر انسانها (Inhumans)" تمرکز کرده، همچنین در کمیک کان سن دیگو بطور رسمی، حضور روح سوار نسخه رابی ریز در فصل چهارم این سریال نیز تایید شد؛ در نتیجه، رونمایی بلید در این سریال با توجه به وجود انبوهی از شخصیتها، زیاد مناسب نمیباشد. اما به هر حال احتمالش هست که اشاراتی از دنیای خون آشام ها در این سریال شود و پای قهرمان شکارچی ما را به این دنیا باز کند.

فیلم اختصاصی بلید

6blade

یکی از بهترین و محتمل ترین راه ها برای حضور شخصیت بلید، فیلمی اختصاصی برایش میباشد. البته این هم ایده جالبی است که ابتدا بلید را در فیلم قهرمانی دیگر، به منظور معرفی ببینیم، سپس شاهد فیلم اختصاصی خودش باشیم. اما از آنجا که مارول این کار را برای شخصیت های زیادی همانند مرد عنکبوتی، پلنگ سیاه، و کاپیتان مارول انجام داده، دیگر تکراری و خسته کننده میباشد. شاید دیدن یک فیلم با فضایی جدید و یک اوریجین (مبدا و پیدایش) فوق العاده از شخصیت بلید، همانند کاری که محافظان کهکشان در فاز اول کرد، ما را با دنیا و سبکی جدید رو به رو کند و به هیجان فاز سوم مارول اضافه کند. البته با توجه به وجود سه فیلم از این شخصیت در سالهای 1998 تا 2004، شاید دیدن دوباره یک اوریجین نیز، جالب نباشد. اما اگر مارول واقعا بخواهد پای این شخصیت را به سینمای خود باز کند، میداند که از چه روشی استفاده کرده تا همه ی طرفداران را هیجان زده کند.

مارول در سال 2019 چندین پروژه نامعلوم دارد که یکی از آنها به احتمال زیاد فیلم اختصاصی "بیوه سیاه (Black Widow)" با بازی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) خواهد بود، پس احتمال این نیز هست که یکی از این پروژه ها به بلید اختصاص داده شود. (اخبار سینمای جهان را با ما دنبال کنید)

شخصیت بلید دارای دنیایی جالب و شگفت انگیز میباشد و قطعا میتواند موجب تزریق هیجان بیشتری به دنیای مارول شود و برای یک راه حل خوب به منظور جلوگیری از یک نواختی فیلمهای مارول به استفاده بیاید. البته با وجود فیلم دکتر استرنج، شاهد زمینه های جدیدی در فاز سوم خواهیم بود، اما فضا و سبک دنیای بلید نیز واقعا دارای پتانسیل بالایی میباشد و میتواند همانند روح سوار (که بالاخره به دستان مارول بازگشت)، موجب به هیجان آوردن طرفداران شود.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید