news-background
news-background

شبکه HBO Max فصل سوم Doom Patrol را می‌سازد

شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس اعلام کرد که سفارش ساخت فصل سوم سریال «دوم پاترل» (دانلود سریال Doom Patrol با لینک مستقیم) را صادر کرده است و قهرمانان منحصربه‌فرد و عجیب داستان را برای نجات دنیا بازمی‌گرداند. این فصل بر اساس ویدیویی که این شبکه منتشر کرده قرار است در سال ۲۰۲۱ پخش شود. دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم.

قهرمانان سریال شامل شخصیت‌های «کلیف استیل» یا «ربات‌من» (Robotman) با بازی «برندن فریزر»، «لری ترینر» یا «نگاتیومن» (Negative Man) با بازی «مت بومر»، «ریتا فار» یا «الاستی-گرل» (Elasti-Girl) با بازی «ایپریل باولبی»، «جین دیوانه» (Crazy Jane) با بازی «دایان گره‌رو»، با رهبری «دکتر نایلز کالدر» یا «رئیس» با بازی «تیموتی دالتون» و نیز «ویکتور استون» یا «سایبرگ» با بازی «جویوان وید» می‌شوند. همه‌ی این شخصیت‌ها ناملایماتی در زندگی تجربه‌ کرده‌اند که به آن‌ها قدرت‌های فراطبیعی بخشیده است.

«جرمی کریور» تهیه‌کننده‌ی اجرایی «دوم پاترل» می‌گوید:‌ «از طرف بازیگران، نویسندگان و عوامل شگفت‌انگیز سریال، باید بگویم خوشحالم که به «عمارت دوم» بازمی‌گردیم. تشکر ویژه‌ای داریم از استودیوی برلانتی، برادران وارنر، دی‌سی یونیورس و البته اچ‌بی‌او مکس.»

«سارا آبری» مدیر محتوای اریجینال اچ‌بی‌او مکس‌ می‌گوید «دوم پاترل» حتی پیش از پخش فصل سوم به یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های اریجینال شبکه تبدیل شده است. تولید فصل سوم سریال در بخش دوم رویداد مجازی «دی‌سی فن‌دوم» به تأیید رسید.

فصل اول «دوم پاترل» در سال ۲۰۱۹ از شبکه‌ی دی‌سی‌ یونیورس پخش شد و فصل دوم آن در سال ۲۰۲۰ به صورت همزمان از همین شبکه و اچ‌بی‌او مکس روی ایر رفت.

در فصل دوم سریال، قهرمانان یک بار دیگر برای نجات دنیا تلاش کردند. به دنبال شکست «آقای هیچ‌کس» (Mr. Nobody)، شخصیت‌ها خودشان را در میان اسباب‌بازی‌های «کلیف» کوچک‌شده یافتند و سعی کردند با خیانت «رئیس» کنار بیایند و عضو جدید گروه «دوروتی اسپینر» با بازی «ابیگیل شپیرو»، دختر نایلز را از خطر محفوظ بدارند.

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید